Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hørmann garasjeportåpner

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-14, 11:26   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Hørmann garasjeportåpner

Jeg har en elektrisk Hørmann garasjeportåpner til min garasje. Vanlig garasjerekke i borettslag. Vippeport.
Den har virket strålende hele tiden, men i går var den plutselig ikke til å rokke.
Byttet batteri i fjernkontrollen, og ser at det er liv i den. Alikevel får jeg ikke porten opp.

Det er nødåpner montert, men jeg forsøkte den i går, uten hell. Litt usikker på hvordan den virker.

Vedlagt bilder av min fjernkontroll. Det er den grå med fire knapper som heter HSM 4.

Noen som har tips?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (156,8 KB, 15 visninger)
__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 11:29   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørmann garasjeportåpner

Et til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (84,7 KB, 0 visninger)
__________________
Angelique

Sist redigert av Angelique : 09-02-14 kl 15:15.
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 11:47   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.442
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørmann garasjeportåpner

Vi har en lik, men når noe slikt skjer så går vi inn i garasjen gjennom en annen dør og så får vi opp porten der, enten gjennom å trykke på knappen eller å dra den opp manuelt gjennom å fjerne sperren.

Jeg gjetter at du ikke har ekstern dør?

Ring Hørmann i morgen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 15:14   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørmann garasjeportåpner

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Vi har en lik, men når noe slikt skjer så går vi inn i garasjen gjennom en annen dør og så får vi opp porten der, enten gjennom å trykke på knappen eller å dra den opp manuelt gjennom å fjerne sperren.

Jeg gjetter at du ikke har ekstern dør?

Ring Hørmann i morgen.

Ikke ekstern dør men nødåpner.
Er så lite teknisk/upraktisk når det gjelder slike ting, at akkurat den skjønte jeg ikke

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 16:58   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørmann garasjeportåpner

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Ikke ekstern dør men nødåpner.
Er så lite teknisk/upraktisk når det gjelder slike ting, at akkurat den skjønte jeg ikke

Men om nødåpneren ikke virker, så er det vel selve dramekanismen som ikke funker da? Strømmen til motoren er dratt ut eller noe?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-14, 17:56   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hørmann garasjeportåpner

Jeg som ikke dro hardt nok i den snoren til nødåpneren.
Fikk åpnet nå, og konstantert hvorfor den ikke virker.
Det er noe galt med strømmen, ev stikkontakten som forsyner åpneren. Elektriker skal se på det imorgen.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no