Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-14, 09:00   #11
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg fatter virkelig ikke forskjellen mellom å sende videre til kollega og å sende videre til sykehuset. De er nøyaktig like deltakende.

Forskjellen er at med «reservasjonsrett» får de trenere.

De ønsker det, og det er viktig at de ikke får lov til det. Dette er en taktikk for å forsøke å isolere ting som har med abort å gjøre fra andre deler av helsevesenet. De bryr seg ikke om at dette gjør det vanskeligere og mer ubehagelig for pasienten. Og målet deres er altså å fjerne retten til selvbestemt abort. Det ser ut til at ganske mange nyttige idioter har gått på bløffen om at dette er et viktig samvittighetsspørsmål for legene som vil reservere seg.

Ønske om reservasjonsrett mot å trille senger kan nok også komme.

Ben "bad doctor" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.