|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?
Ja, ikke sant? Det er min mors signaturkake. Bunn med kokos, tykt lag med svisker og krem. "Alle" liker den....den er grufull med mindre man er 65 +
|
|
|
#2 |
|
intro
|
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Kaker jeg liker:
|
|
|
#7 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg liker de fleste kaker, men står over fyrstekake, soaked-kaka, sacher torte, sjokoladekake på kakao og alle kaker fra passion for baking-bloggen. (Har ikke faktisk prøvd alle, men mange, og aller har vært tamme og alt for søte)
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Tja, si det. Jeg synes de fleste kaker kan være gode så lenge smakene er balansert og det er brukt riktige teknikker. Det aller verste er kaker som ser gode ut, men som ikke smaker godt. Jeg har prøvd oppskrifter fra enkelte velkjente bakeblogger som jeg tror er laget mest pga. utseende og med lite tanke på smakskombinasjoner eller gode råvarer. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Gode kaker:
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Kvæfjordkake er ikke min favoritt, men jeg liker den. Jeg lager den med vaniljekrem, og jeg tror ikke jeg hadde likt den med romkrem, så om du har spist den med romkrem så skjønner jeg at du ikke liker den. Alle jeg kjenner lager den med vaniljekrem.
|
|
|
|
#12 |
|
Leser
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Elsker alt av kaker!
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Kake? Ja takk! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Det er jo mange som elsker kvæfjordkaka, siden den har fått navnet verdens beste. Men tydeligvis er det endel som ikke er så begeistret også. Jeg syns den kombinasjonen av tykk og mektig og gjerne litt tørr bunn med eggesmak, vaniljekrem og ofte ikke spesielt god marengs er utrolig kvalmende. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Er det ikke nøttebunn og kokos sammen i bunnen? Svigermor lager den. Mamma lager uten kokos i bunnen. Liker begge varianter. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Enig i at muffins er nedtur. Sjelden jeg får skikkelige gode muffins. Jeg lager gjerne ROOM-kaka i muffinsformer, men jeg snakker om tradisjonelle muffins. De er alltid tørre. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?Jeg vet ikke om jeg klarer å finne fem kaker jeg ikke liker. Jeg liker stort sett alt som er søtt tror jeg. Sist redigert av Blå : 27-01-14 kl 10:20. |
|
|
|
![]() |
|
|