Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-14, 22:38   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.537
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Jeg bytter når det behøves. Av det jeg har i stua nå som er kjøpt helt nytt så er det sofabordet, det ble kjøpt når det gamle(som jeg kjøpte brukt) holdt på å falle fra hverandre. Ellers så ble veggseksjonen kjøpt ny, men det var i 1989, så det sier kanskje litt om hvor ofte jeg kjøper nye møbler.

Så det meste kjøpes brukt. Jeg vurderer nå og begynne å se etter ny bruktsofa, fordi den jeg har er litt liten.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:50   #22
kharadra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 286
kharadra er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

...


Sist redigert av kharadra : 11-01-16 kl 14:52.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 22:55   #23
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når de er ødelagte eller slitte.. Har et spisebord på 15 år jeg gjerne skulle ha byttet, samt to skap som vi fikk brukte for 15 år siden, men jeg finner liksom ikke ut hvilke jeg vil ha isteden....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04

Sist redigert av tinkadott : 09-01-14 kl 23:20.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:03   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.219
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Spisestolene våre er virkelig overmodne for utskifting, og der er det ren beslutningsvegring som gjør at vi ikke får skiftet.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:03   #25
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi har bytta mye møbler de siste åra, fordi vi flytta fra rekkehus (og møbler kjøpt på studentbudsjett på Jysk) til stor enebolig med andre behov for møblering og en helt annen økonomi. Vi kjøper møbler for å ha dem lenge, enten det er IKEA eller antikkjøp eller dyrere ting fra møbelkjeder, og nå har vi stort sett det vi trenger. Vi må ha en ny sofa (har to), fordi familien vokser, og IKEA-bordet dekorert med kulepenn skal byttes når småbarnstida er over, vi må gjøre noen endringer på gjesterommet for å klemme inn mannens kontor og kjøpe inn kommode til barnerom nummer tre. men framtidige møbler skal kjøpes ut fra et reelt behov, ikke på grunn av noe stilbytte.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:04   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Sjelden.
Mannen vil ha nytt spisebord, jeg kompromisset på stolene. Settet er arv etter mine besteforeldre.
Det er stort sett påfyll av oppbevaringsmøbler det går i. I tillegg til de Lack-bordene til 39,- kr stk vi kjøpte til hhv. TV-stue og Knottens nye rom i går.

Vi kjøpte nye madrasser til vår 10 år gamle seng i høst. Resten av den relativt dyre sengen var jo i orden, og det kostet alt for mye for helt ny seng når alt vi trengte var madrass.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:04   #27
Røyskatt
Fullverdig medlem
 
Røyskatt sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 78
Røyskatt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Opprinnelig lagt inn av kharadra, her.


Mine foreldre kjøpte en skjenk og en reol til oss da vi flytta sammen. De er i massiv furu og voldsomt slitesterke. De vil sikkert holde hele vår levetid.

Massivt treverk holder i all evighet. Spisestue, stuebordet og skjenken min er massiv eik (billig på jysk for for fem-seks år siden) og tåler alt. Derfor får jeg meg ikke helt til å skifte ut stuebordet, selv om det er ukurant i størrelsen

Røyskatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:09   #28
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.961
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Sjelden. Vi kjøpte hus i 2007 og da byttet vi ut alt unntatt bokhyllene og skrivebord. Vi byttet sofa i kjellerstua i fjor (den gamle var 15 år gammel), og kommer nok til å bytte sofaene i stua ett av de nærmeste årene, men utover det har vi ingen planer om nye møbler før barna blir mye større.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:10   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når de blir ødelagt eller ikke fungerer for oss lenger. Vi har flyttet et par ganger, og ikke alt har vært like kompatibelt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:10   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.875
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi bytta ut furuhjørnesofaen da den var bare 12 år. Det var selvsagt den råflotte mannen som stod bak, mens jeg krympet meg og toet mine hender. Dette var jo skjørlevnet i slektssammenheng - begge foreldreparene våre har sofaer som nærmer seg 35 år.

Spisestuebordet kjøpte vi nytt da vi flytta for 4 år siden, mens spisestuestolene nå er 15 år og begynner å bli litt fillete. Dette er eg evig stridstema i huset, med en flottenfeiersk mann og en ytterst gnien kone.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:13   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.260
Blogginnlegg: 264
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Skifter ut? Når jeg får noe nytt, som da som regel betyr at det er brukt og svigers ikke har bruk for det lenger. Så lenge ting fungerer og ser ok ut får de bli.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:15   #32
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Sjelden, det meste vi kjøper av møbler er påfyll av oppbevaringsmøbler. Jeg har lyst på mye nytt (sofa, spisestue og reol blant annet), men klarer meg fint med det gamle.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-14, 23:25   #33
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når det trengs. Dvs. vi er på vår tredje sofa nå siden 1992. De to foregående var en skinnsofa som fikk lange dype riper i og den andre var i "skinn" som flasset. Nå har vi drømmesofaen i stoff og den skal få være her til den er ødelagt.

Spisestuebord med tilhørende stoler i furu og tilhørende vitrineskap vi også kjøpte i 1992 har fått ett nytt strålende liv på hytta, men det digre beistet av en furuseksjon ble gitt bort som betaling for hjelp til skifte av vinduer.

Ellers har vi det nå som VI synes er fint. Jeg reddet en stor kroneovn, ett stort skap, åttekantet bord med stoler og sofa fra ca 1900 fra mine besteforeldres gård. Min gale bror skulle kjøre det på dynga da han overtok gården. Dette har fått ett nytt liv her og vi synes det passer helt fint sammen med spisestuebord i eik og hvite Panton stoler.

Vi, eller jeg, er veldig lite flink til å kjøpe inn dill og dall, men jeg føler meg såå interiørinteressert når jeg f.eks. kjøper nye puter til sofaen.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 07:14   #34
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Opprinnelig lagt inn av Røyskatt, her.

Ja, det lurer jeg på.

Jeg har noen bekjente som skriver mye blogg, da med fokus på interiør, og det gir meg ett inntrykk av at folk kjøper utrolig mye møbler. Og jeg er egentlig litt sjalu, for det vil jo jeg og!

Vi kjøpte hus i 2008, og da ble det kjøpt inn nytt stuebord, ny spisestue(som jeg har trukket om og malt om etter første bleieavvenning) og skjenk. Sofaene var da arvegods, og ble skiftet med en hjørnesofa i 2010. Lenestol (også arvet) ble kjøpt ny nylig. Ungene har fått senger etterhvert som de har trengt nye, og har oppbevaringsmøbler til lekene sine, samt en ektorp lenestol på rommet (flett ny!). Ellers er det lite utskifting. Vi har kjøpt litt oppbevaringsmøbler som det har trengtes, som billy-hyller og skoskap og sånt, men ingenting som trenger utskifting.

Selv om det ikke trengs vil jeg gjerne ha ny sofa (innbiller meg at en lekker skinnsofa skal være enkel og grei når minsten skal avvennes med bleiene), og nytt stuebord (regelrett fordi jeg vil ha noe større og fjongere. Hvordan er ståa med resten av dere. Hvor ofte skifter dere ut ting, og hva skulle du ønske deg å få nytt?

Holdt på å glemme at vi har skiftet seng to ganger på fire år.. Den ene ødela vi (tålte ikke sengeaktivitet, til tross for at vi ikke er særlig sprelske), og den andre ga meg forverring med rygg og bekken både før og etter graviditeter, samt ble for liten når vi plutselig ble to voksne og to små titt og ofte.

Kjøper nesten aldri møbler om jeg ikke må, fordi jeg liker ikke å bruke penger på det - heller på å gå på cafe, aktiviteter med minsten, klær turer osv og da er det ikke noe særlig budsjett igjen til møbler.

Men vi har mye tilgang til brukt og antikk og nesten alt vi har er det, og det byttes ut litt innimellom, men koster jo da ingenting.

Nyeste vi kjøpte var en god overmadrass da. (Det, sengetøy, sofa osv kjøpes nytt).

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 07:25   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.491
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Spisestolene våre er virkelig overmodne for utskifting, og der er det ren beslutningsvegring som gjør at vi ikke får skiftet.

Våre også, og de har vi hatt siden 2002 eller 2003. Nå er de sånn at man ikke sitter godt på dem lenger, de er altfor mye. Spisebordet er også slitt, men der har jeg planer om maling i stedet for å bytte det ut, for vi liker bordet.

Og jeg kjøper sjelden nye møbler som erstatning for gamle, med unntak av soverommene til ungene, hvor ting har blitt byttet ut etter hvert som ungene er blitt større og behovene deres annerledes. (Stor seng og skrivebord i stedet for sprinkelseng, liksom.) Det har også kommet til en del møbler i huset, bokhyller og kommoder og sånt.

Sofaen ble kjøpt i 2005, og kommer til å holde i mange år enda. Sofabordet er noe nyere, men har vært av skuffende dårlig kvalitet og er ikke pent. Men også der tenker jeg at maling kan fikse mye, så jeg får se hva jeg gjør til våren.

Mannen skal få ny stol i stua, den som står der nå er i fra før studietiden hans, dvs den er mer enn 20 år.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 07:50   #36
Hatt
Fullverdig medlem
 
Hatt sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2013
Innlegg: 51
Hatt er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

70% av alle møblene våre er enten arvet eller kjøpt brukt. Disse får være her til det ikke er mer å ha. Syns det er greit å ha møbler det ikke er så "nøye med" så lenge barna er små dessuten.

Spisestua må skiftes ut etterhvert da, siden vi har blitt såpass mange. Kommer til å gå for brukt der også.

Hatt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 08:05   #37
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.650
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi fikk spisestuemøbler av mine besteforeldre for 13 år siden, det er byttet ut, da det nå er for lite og for stort.
Nå har vi en spisestue som er over 70 år, arvet fra mine besteforeldre.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 08:12   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi bytter ut møbler. Ikke hele tiden akkurat, men innimellom. Vi flyttet i sommer. Den gamle sofaen vår tok altfor mye plass i stua. Så vi solgte den på finn og kjøpte ny sofa som spiser mindre areal og passer bedre inn.

I forrigårs kjøpte jeg nytt spisebord. Vi har mye større plass til spisestuebord nå, og det gamle bordet vårt var arvet og ganske stygt etter lang bruk. Så jeg har kjøpt et helt fantastisk bord som kan bli kjempestort når det trengs.

Vi vurderer også å bytte ut spisestuestolene våre. Dette fordi vi har ble kjøpt billig da jeg og mannen ble kjærester i 2003. Nå er de såpass slitt at de ikke er gode å sitte på lenger. Men siden vi nylig har kjøpt både sofa, spisestuesofa og spisebord, så får stolene holde en stund til.

Jeg har aldri betalt så mye for møblene mine som vi har gjort i den runden her. Men håper at det innebærer at vi kan ha dem riktig lenge. Det som byttes ut nå er ting som ble kjøpt relativt billig da den økonomiske situasjonen vår var litt annerledes.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 08:14   #39
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.927
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Que? Skifte ut?

Nei, når ting blir ødelagt eller er brukt opp. Vi har i tillegg innført nykjøpestopp på ubestemt tid, så vi handler brukt når vi trenger noe.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 08:16   #40
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi kjøpte en del nye møbler da vi flyttet inn i nytt hus for 3 år siden, rett og slett fordi huset er større enn den gamle leiligheten. De gamle møblene ble stort sett med, og er plassert rundt om i huset.
Jeg regner med det er lenge til vi trenger å skifte ut store ting som sofa og spisebord, det blir vel når de blir slitt/ødelagt.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no