Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Koffert eller bag til jente 6 år

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 14:28   #1
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Koffert eller bag til jente 6 år

Jeg leter etter en passelig trillekoffert til en jente som har vokst akkurat i fra å ha søte marihøner eller bier, men som trenger noe morsomt og personlig å pakke i når hun drar på tur.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 14:31   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Hva med kabinkoffert? De finnes overalt, veldig grei størrelse fordi den kan brukes som håndbagasje, og er lett å håndtere i forhold til en bag som kan bli veldig tung å bære på.

Jeg har kjøpt flere hos Reiseeffekter.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 14:35   #3
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Smart tips, det er planen for mine egne 9-åringer. Jeg er redd det blir stort for en 6-åring å håndtere, bare. For noen er jo det å håndtere alt selv veldig, veldig viktig.

Men hvorfor er det bare et marked for kjempesøte ting til de små, og ikke noe for de midt i mellom? Det lurer jeg på i dag.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 14:37   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Funker fint med kabinkoffert både for 5 åringen og 7 åringen min. De trives med det. Kan legge til at vi kjøpte den første til gutten som da var 3,5. Han mestret den helt fint på utenlandstur.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 14:38   #5
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Jeg kjøpte en i fjor som var rød og fin til eldste på 8 år. Sjekk der?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 14:39   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.623
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Begge mine har en helt ensfarget kabinkoffert.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 15:16   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Marihøne kofferten fra Samsonite har vært veldig populær her. Den er ikke kjempebarnslig synes jeg. Vil tro LilleVenn var 5-6 år da hun fikk den. Nå, når hun er 10, har hun funnet ut at den er for barnslig og har kjøpt seg en vanlig kabinkoffert.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 16:07   #8
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.278
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Den har mine jenter og, løve70, de blir re-giftet til jul, de vil ikke bruke dem lenger. Dessverre har ikke Samsonite dem lenger. Og mottagerens far mener at hun nok ikke er helt i målgruppen for søte dyr, og han har nok rett. Vi fant denne, som jeg tror ville falt i smak, men den er ikke å få tak i. Det blir nok ensfarget.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:45   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Niåringen vår skal få koffert til jul. Det finnes jo utrolig mange tøffe. Søsteren har en superkul med solsikker på. Husker ikke merket, men den var ikke spesielt billig, og kvaliteten har vært god. Den fantes i andre varianter også, spesielt gjorde et vaskemaskinmotiv inntrykk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 20:48   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Jeg ser det selges mye kofferter i bokhandlere for tiden. Vet ikke noe om kvalitet, men mange ser kule ut. Akkurat når det gjelder kofferter, synes jeg det er gøy å være gøy på håret.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:14   #11
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ser det selges mye kofferter i bokhandlere for tiden. Vet ikke noe om kvalitet, men mange ser kule ut. Akkurat når det gjelder kofferter, synes jeg det er gøy å være gøy på håret.

Jeg har akkurat kjøpt lilla beckmann koffert til 5 åringen og til meg selv. Har flere kofferter fra beckmann og det har ikke vært noe å utsette på dem. 5 års garanti er det på dem også.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 21:18   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Jeg kjøpte noen små trillekofferter fra Bennetton for fire år siden til mine to, og de har blitt brukt utrolig mye! Kan anbefales. De vi kjøpte var i stoff, og man får de i Bennettons knalle farger.

Dette ser ut som en nyere modell

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 22:22   #13
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Jeg kjøpte en ensfarget lilla på Europris, til 8-åringen, midt i blinken. Kabinkoffertstørrelse, 4 svivlende hjul. Husker ikke prisen, men kan det ha vært rundt 300 kr mon tro?

Finner desverre ikke bilde av den på nettsiden.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 22:24   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Jeg synes disse er fine:

https://www.flust.no/sport-og-fritid...ffert-275-ltr/

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:07   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.939
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ser det selges mye kofferter i bokhandlere for tiden. Vet ikke noe om kvalitet, men mange ser kule ut. Akkurat når det gjelder kofferter, synes jeg det er gøy å være gøy på håret.

Stemmer LilleVenn fant seg en ny der med norsk flagg på. Den ser ihvertfall fin ut, men kvaliteten vet jeg ikke noe om enda. Billig var den ihvertfall!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:21   #16
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.252
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Marihøne kofferten fra Samsonite har vært veldig populær her. Den er ikke kjempebarnslig synes jeg. Vil tro LilleVenn var 5-6 år da hun fikk den. Nå, når hun er 10, har hun funnet ut at den er for barnslig og har kjøpt seg en vanlig kabinkoffert.

Denne i kabinstørrelse har min 7 åring også - fint å høre at hun kan ha den et par år til!

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-13, 11:24   #17
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Koffert eller bag til jente 6 år

Ok, egentlig kun for voksne, men denne er det rift om når vi skal på tur:

Micro/Samsonite Luggage reloaded.

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no