Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Uniformert ungdom om uniformering

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-13, 23:46   #141
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Hvordan ser den massive hetsen ut, egentlig? :nysgjerrig:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:49   #142
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg delte ikke. Og så lurer jeg på om dere som synes at dette var greit og noe guttene som ble avbildet kan lære av, har 14-åringer selv?

Snart. Men, som tidligere nevnt, delte jeg ikke, selv om jeg humret, nettopp fordi jeg ikke helt så poenget med det. Generelt er jeg allergisk mot å dele ting "alle andre" deler på Face, så det har egentlig mer med det å gjøre enn med omsorg for fjortisene. Når det er sagt: De sa noe ugjennomtenkt, ulogisk og dumt, og for meg er det helt OK at de blir gjort oppmerksomme på det, til og med ved at de ser at andre humrer av dem. Hetsing og sjikanering er derimot ikke greit, ikke når det gjelder voksne, og slett ikke når det gjelder barn. For meg ville det blitt det samme om de sto med identiske jakker til 6000 eller identiske gensere til 500, så jeg er ikke automatisk med på at de blir hetset fordi de framstår som "rike".

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-13, 23:49   #143
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvordan ser den massive hetsen ut, egentlig? :nysgjerrig:

Jeg også. Ser mammaen til den ene har kommentert på loggen til denne Hanne som det er linket til i HI, hun skriver om en voksenperson som står bak.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 10:08   #144
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.623
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg også. Ser mammaen til den ene har kommentert på loggen til denne Hanne som det er linket til i HI, hun skriver om en voksenperson som står bak.

Det var vel en voksen som la det ut først, jeg mener i hvert fall jeg har sett et mannsnavn på twitterkommentaren. Men hetsen ligger vel i alle kommentarene som har kommet. Jeg har bare sett noen referert, og det er ikke ting det er ok å si.

Saken i seg selv (kombinasjonen av bilde og utsagn) hadde vært like morsom uansett hvilke klesmerker guttene hadde brukt, men kommentarene hadde nok kanskje ikke vært de samme.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 11:18   #145
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Altså, jeg har ikke dårlig samvittighet i seg selv for at jeg delte et komisk bilde med en kommentar som vel sa: "Unnskyld, men ... #fnis" og påfølgende "Vi var jo akkurat like i den alderen".

Det som er problemet, er jo den massive delingen, og den ønsket jeg jo aldri å være en del av. Det spiller ikke noen rolle at 3 personer fniser av folk som er ufrivillig komiske i en av landets største aviser, uansett hvem det er, det mener jeg fortsatt. Men når 3-5-10 000 gjør det, så er det noe helt annet. Det er Tore Tønne-effekten, men i sosiale medier i stedet for i tabloidene.

Da jeg delte den, tenkte jeg at det er kanskje litt småslemt mot guttene, men JEG skriver jo ikke noe slemt. Når jeg skjønte hvor stor farsotten var, angret jeg. Det er lov å tenke, selv om det er etterpåklokskap.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:21   #146
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.856
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Jeg synes massiv deling er latterliggjøring og hetsing over grensen når det dreier seg om fjortenåringer. Det trenger ikke være kommentarer til for at det blir for mye, mener jeg. Det at halve Norge mumrer og ler av noe du har sagt er ganske massivt når man er ung. Det er en balanse mellom å le av og å le med.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:27   #147
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Jeg synes hetsing er et voldsomt ord å bruke i denne sammenhengen, hvert fall av det jeg har sett av kommentarer. At det oppleves voldsomt at bildet deles mange ganger, ja, men sånn er altså dagens (nettbaserte) liv.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:29   #148
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg synes massiv deling er latterliggjøring og hetsing over grensen når det dreier seg om fjortenåringer. Det trenger ikke være kommentarer til for at det blir for mye, mener jeg. Det at halve Norge mumrer og ler av noe du har sagt er ganske massivt når man er ung. Det er en balanse mellom å le av og å le med.

Ja, men én person bedriver jo ikke massiv deling. Det blir først og fremst et problem når mange gjør det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:42   #149
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Herregud, de er jo bare barn på 14 år. Hvor går egentlig grensen - er det ok å disse 12-åringer også? 10-åringer? 8-åringer? Fordi de uttaler seg i media og har dyre jakker?
Jeg har unger i den alderen selv, og ville aldri funnet på å le av/drite ut 14-åringer på nett(eller i virkeligheten for den saks skyld) selv om det var med skikkelig voksenopplevd selvironi og glimt i øyet.
Voksne, ass.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 13:44   #150
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Egentlig bør folk flest tenke seg om både en og to ganger før de uttaler seg i media, både voksne og ungdommer. Hvor dyre jakkene er har vel ingenting med saken å gjøre, i alle fall ikke for meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:19   #151
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Men latter og himle med øynene over at de vil være individuelle og står med like jakker må jo bare forventes.

Nei, vet du hva, det må faktisk ikke forventes. I alle fall ikke av voksne, oppegående mennesker på sosiale medier.

Jeg er helt enig med Esme i at det er en stor forskjell på å humre i skjegget og si "jaja, neinei, man ser jo ikke alltid seg selv, men det gjorde jo heller ikke jeg, som uniformert tenåring " og det å pekele og himle med øynene av dem. Det er fjorten. 14! Hjernen er delvis stengt for rehabilitering. Evnen til langsiktig konsekvenstenking er ikke ferdigutviklet. De tilhører kanskje en gruppe ungdommer som går med kliss like jakker, men ser samtidig mange andre grupper ungdommer som har andre typer klær som markerer gruppetilhørighet.

Jeg syns ikke det er greit å henge ut barn på nett. Punktum.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:22   #152
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Nei, vet du hva, det må faktisk ikke forventes. I alle fall ikke av voksne, oppegående mennesker på sosiale medier.

Jeg er helt enig med Esme i at det er en stor forskjell på å humre i skjegget og si "jaja, neinei, man ser jo ikke alltid seg selv, men det gjorde jo heller ikke jeg, som uniformert tenåring " og det å pekele og himle med øynene av dem. Det er fjorten. 14! Hjernen er delvis stengt for rehabilitering. Evnen til langsiktig konsekvenstenking er ikke ferdigutviklet. De tilhører kanskje en gruppe ungdommer som går med kliss like jakker, men ser samtidig mange andre grupper ungdommer som har andre typer klær som markerer gruppetilhørighet.

Jeg syns ikke det er greit å henge ut barn på nett. Punktum.

Jeg forbeholder meg retten til å synes det er lattervekkende med like jakker og et budskap om å ville være individuelle i stilen. Men jeg har ikke kommentert eller delt artikkelen på nett. Det holder å gjøre det for meg selv, til mannen min og ja, plutselig her på FP.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:26   #153
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.891
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg forbeholder meg retten til å synes det er lattervekkende med like jakker og et budskap om å ville være individuelle i stilen. Men jeg har ikke kommentert eller delt artikkelen på nett. Det holder å gjøre det for meg selv, til mannen min og ja, plutselig her på FP.

Jeg sier igjen deg om det.

Jeg forundres over a det ikke går an å se at dette er galt og en slags lærepenge fra helvetet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 11-12-13 kl 16:11.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:26   #154
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.345
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Jeg lurer på om journalisten plukket ut intervjuobjektene sine helt tilfeldig?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:27   #155
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

I think not. :kyniker:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:27   #156
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.891
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lurer på om journalisten plukket ut intervjuobjektene sine helt tilfeldig?

Selvsagt ikke. Det er jo ekstra trist.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:28   #157
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.345
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Hadde jeg vært forelder ville jeg vurdert å klage det inn for PFU.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:28   #158
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Næsj, det synes jeg er curling.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:30   #159
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.345
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Næsj, det synes jeg er curling.

Njah, det er ikke kult om en journalist med vitende og vilje driter ut unge tenåringer uten at de er informert om at dette er "konseptet", fordi det er en bænkers klikkesak som får oppstuss.

Svært uprofesjonelt. Men hva kan man vel vente av bladsmørere nutildags.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-13, 14:31   #160
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.891
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniformert ungdom om uniformering

Jeg håper det er klaget inn. Og jeg synes ikke det er curlig. Jeg klarer virkelig ikke med min aller beste vilje å forstå hvordan det å faktisk ta vare på barn som er utsatt for et slikt massivt kjør som dette, kan kalles curling - det er jo uetisk så det holder. jeg skjønner heller ikke hvordan det å måtte oppleve noe slik som dette kan anses for å være en grei lærepenge i forhold til sosiale medier og Verden der Ute. De er fjortiser, folkens. Show some mercy.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no