Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Gåen skjerm Samsung SIII

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-13, 23:20   #1
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Gåen skjerm Samsung SIII

Jeg mistet telefonen min, en Samsung Galaxy S3 fra litt under en meters høyde for noen dager siden, og den gikk i svart. Jeg hører at det kommer inn meldinger og epost, alarmen ringer osv, men skjermen er ferdig. En lokal fiksefyr kikket på den og hadde dommen klar fort, skjermen må byttes til den nette pris av 2.200 kroner.

Hurra.

Telefonen ble kjøpt i juni.

Hurra.

Finnes det billigere måter å vekke den til live igjen på? Kan det mirakuløst dekkes av forsikring eller garanti?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 23:26   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Om du hr forsikring på den, så må du sjekke hva den dekker. Jeg har forsikring som dekker alle slags skader, også tabbe-skader.

Garantien dekker nok ikke dette.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 23:26   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.511
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Har du sånn super-innbo-greie? Vår dekker telefoner og sånt for uhell. Det er en egenandel på 1000 kr mener jeg å huske, men man kan bruke av egenandel-kontoen. Sa damen som overbeviste meg til å oppgradere hvertfall. Det kostet bare et par hundrelapper mer i året enn den vi hadde, så jeg har ikke sjekket så nøye. Det er If.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 23:29   #4
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Hm. Jeg er litt sånn 50-tallshusmor for tiden, så jeg må høre med mannen hvilken innboforsikring vi har. Jeg ville jo ikke tro at garantien tar dette, men jenta i butikken (hun var altså virkelig ikke gammel, jeg er ikke nedlatende) mente bestemt at dette var en garantisak.

Vi pleier ikke å kjøpe tabbeforsikringer, denne gang hadde det jo kommet godt med.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 23:32   #5
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Dersom to i husholdningen har LO favør er det ingen egenandel på forsikringen.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 23:52   #6
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Jeg vet at Samsung har (hadde?) en avtale med et verksted i Oslo og et i Bergen om reparasjon av knust skjerm hvertfall, hvor man fikk byttet skjerm én gang for 700 pluss porto. Så vet jeg at prisen økte litt, men jeg vet ikke til hva (men det er sikkert fortsatt et stykke under 2200), og jeg vet heller ikke om det dekker andre skjermfeil enn når den blir knust, men det går jo an å sjekke. Jeg skal se om jeg finner ut av hva det verkstedet het i morgen!

Eller så er det, som Lenam sier, ingen egenandel på bytte av skjerm på mobiltelefon dersom to av husstandens medlemmer er LO-medlemmer.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 00:01   #7
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Om tlf er mistet i bakken kan jeg garantere deg at det ikke er snakk om noen garantisak altså.
Sjekk ut hva du har av forsikringer. Og vurder en "tabbeforsikring" av tlf neste gang du kjøper ny. Koster noen hundrelapper ekstra, men har som oftest ingen egenandel.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 00:15   #8
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Jeg fant!
Det ser ut som om prisen har gått opp til 1500 kr. nå, så det var jo en heftig økning fra 700 kr. som det kostet da jeg fant nettsiden i vår.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 08:26   #9
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Takk, alle sammen! Vi har ikke noen ekstraforsikring, ingen er LO-medlemmer og vi bor ikke i Oslo eller Bergen - dermed blir det nesten like dyrt å sende og styre som å få det gjort fort her. Jeg vet ikke om jeg kan kalle det en lærepenge heller, for det var et svært hendelig uhell. Får bare gjøre så godt jeg kan for å unngå det fremover.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 08:47   #10
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Så dritt! Kan jeg spørre hvilken beskyttelse du hadde på telefonen? (for å se om jeg må vurdere å pakke min bedre inn)

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 21:54   #11
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Jeg hadde flipcover og skjermbeskyttelse.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-13, 22:39   #12
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gåen skjerm Samsung SIII

Mer enn jeg har med andre ord. Kjipe greier altså!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no