Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-13, 22:43   #261
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Jeg har bare en ting og si. WOW!

Gammel 20-06-13, 08:28   #262
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Boligtype: Hytte
Det må en si. Det ser fantastisk ut!

Mex er ikke aktiv  
Gammel 20-06-13, 08:56   #263
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Så ikke feil ut det der, men jeg hang meg litt opp i at det "Always kiss me goodnight " ser skeivt ut.

carmenzita er ikke aktiv  
Gammel 20-06-13, 10:00   #264
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Så ikke feil ut det der, men jeg hang meg litt opp i at det "Always kiss me goodnight " ser skeivt ut.

La merke til det nå. Er faktisk ingenting på den veggen som henger rett i forhold til senter heller. Tydelig vis noen har prøvd å gjøre noe selv:O

Gammel 22-06-13, 09:42   #265
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Måtte hatt egen tjener for å holdt det i god stand.

Gammel 22-06-13, 09:43   #266
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Måtte hatt egen tjener for å holdt det i god stand.

Det må jo være fullt oppnåelig når man har råd til hytte som har egen gjestehytte med to bad tenker jeg.

Gammel 28-06-13, 17:38   #267
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 28-06-13, 18:44   #268
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Den veden i peisestua så en smule fake ut...

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 28-06-13, 19:23   #269
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Oj. Og for en beliggenhet! Hvis jeg skal være negativ må jeg påpeke litt karnapp-overkill, men det skulle jeg alltids klart å venne meg til!

Gammel 07-07-13, 19:15   #270
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kan du kjøpe miu miu veske av type bagasjerommet.

http://www.finn.no/finn/torget/annon...uery=Miu%20miu

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 27-07-13, 07:54   #271
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg viser ikke til noen konkret annonse, men på jakt etter en spesiell stol på Finn i går, måtte jeg stadig humre over hvor mye og mangt som annonseres som 'retro'. Vel finnes det noen få retroperler der ute, men nå er jo "alt" gammelt ræl plutselig oppgradert til 'retro'.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 12-08-13, 15:22   #272
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Madicken, tenkte det samme da jeg søkte etter eldre Figgjo. Like greit å kjøpe nytt retro.

Fasinerende, denne er det ikke mange av.
http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=43302062

Gammel 12-08-13, 16:28   #273
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin på en merkelig måte, Lavender. Litt stilblanding med en Adonis på badet, men pyttsann.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 12-08-13, 21:37   #274
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp. Gullkamel i stua???

Gammel 12-08-13, 22:27   #275
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri helt skjønt dette med at mye penger (gjerne "gamle" penger) også betyr en gudsforjammerlig dårlig og prangende smak. Det er gullkameler og bjørneskinn og halv meter høye profilerte lister og nikkers til lørdagshandlinga og håpløse løsninger på badet.

Gammel 12-08-13, 22:39   #276
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er langt fra min stil, og det er altfor mye blanding av stiler.
Jeg har venner som har tømmerhytte(hus) hvor det virkelig er gjennomført og smakfullt.
Og fliser i stue og kjøkken vil jeg ikke ha!

Gammel 13-08-13, 22:52   #277
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Madicken, tenkte det samme da jeg søkte etter eldre Figgjo. Like greit å kjøpe nytt retro.

Det kunne ikke vært plassert en annen plass akkurat der gitt. Dollaråsen.

Gammel 14-08-13, 05:36   #278
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Furuhelvetes hovedstue! Og hva er det med den pinglete lille uteplassen med ditto pinglete møbler og stusselig og skjev parasoll. Tok pengene brått slutt?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 14-08-13, 08:56   #279
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har aldri helt skjønt dette med at mye penger (gjerne "gamle" penger) også betyr en gudsforjammerlig dårlig og prangende smak. Det er gullkameler og bjørneskinn og halv meter høye profilerte lister og nikkers til lørdagshandlinga og håpløse løsninger på badet.

Jeg ville ikke trodd dette var typisk "gamle" penger. Heller tvert om - svært "nye" penger. Hvis penger i det hele tatt.

Min interiørpeiling er begrenset (dagens understatement ), men lafting? Det meste annet kan man jo gjøre noe med, men altså - lafting? Hjelpes!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 14-08-13, 11:43   #280
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg ville ikke trodd dette var typisk "gamle" penger. Heller tvert om - svært "nye" penger. Hvis penger i det hele tatt.

Min interiørpeiling er begrenset (dagens understatement ), men lafting? Det meste annet kan man jo gjøre noe med, men altså - lafting? Hjelpes!

Nye penger, da hadde hele hytta vært hvitmalt innvendig, ene veggen hadde vært bare glass og det hadde vært hvite skinnsofaer og totalt fritt for gardiner.

Gamle penger: http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=42063456
Nye penger: http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=41981213
Dette er bygd av noen med gamle penger, men bebodd av noen med nye: http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=39371170

Ikke kategorisk, selvsagt.

Og lafting er vel kult, så lenge det er på en hytte og det ikke står en rustning i stua og en adonis i full størrelse på badet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.