|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() London - musicalbilletterHvor bestiller dere det trygt og greit?
![]() |
#2 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London - musicalbilletterBilly Elliot er fin, men kanskje en fordel om han kjenner historien.
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: London - musicalbilletterAbonnerer på denne; vi reiser til London om to uker og jeg planlegger musikal med to 11-åringer. Billy Elliott er en av de jeg har sett på.
![]() |
#4 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: London - musicalbilletterVi bestilte på www.ticketservice.no da vi skulle på musicals i NY i vår, det fungerte utmerket og vi fikk kjempeplasser på alle forestillingene vi var på. De selger også billetter til musicals i London såvidt jeg husker.
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: London - musicalbilletterVi har nettopp sett We will rock you, 10-åringen syntes det var strålende. Vi bestilte billetter på Londonbilletter.no, enkelt og trygt. Printet ut bekreftelsen og byttet den i billetter i billettluken på teateret 30 min før forestillingen begynte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: London - musicalbilletterhttp://www.ticketmaster.co.uk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: London - musicalbilletterHva med Les Miserables?
![]() |
#9 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: London - musicalbilletterVi kjøpte i den offisielle (?) boden på Leicester Square - og sparte rundt 40% i forhold til londonbilletter.no. Da kjøpte vi billetter til dagens forestilling. Vi hadde flere alternativer vi ville være fornøyde med, og da går det jo an å ta sjansen. Dersom man vil på en bestemt forestilling så er det nok lurt å kjøpe på forhånd. Er det nå jeg skal slå et slag for gode billetter? Det er så uendelig mye er moro for ungene når man har gode plasser. Men dyrere, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: London - musicalbilletterJeg var på musical i London med snuppa i høstferien i fjor. Vi så Mamma mia! Hun hadde sett filmen mange ganger, og hørt musikken uendelig mange ganger (den gikk på repeat i barnehagen i flere år). Det var helt fantastisk, og vi storkoste oss begge to.
![]() |
![]() |
#13 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: London - musicalbilletterJeg har bestilt av Londonmusikaler.no og håper at det fungerer greit. Det blir We will rock you på oss når vi skal i september.
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: London - musicalbilletterJeg lurer på om jeg skal bestille en eller to.
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
![]() Sv: London - musicalbilletter
Det er ikke så dumt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: London - musicalbilletterDet er fryktelig dyrt, så vi tok oss bare råd til en forestilling.
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: London - musicalbilletterAbonnerer |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
maler
|
Det skal vi.
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: London - musicalbilletterScience museum er også bra. Og så ligger det rett ved siden av natural history museum. Så sett av godt med tid, for dere vil nok se begge deler.
![]() |
![]() |
#20 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Vi skal se Les Mis med vår 10-åring (blir 11 sent i høst) i oktober, men han er helt Les Mis-gal - har sett filmen flere ganger og kortversjoner av musicalen (og kan alle sangene...). Eldstebror på 17 som selv har spilt i musicalen og har like mye dilla skal også være med. Vi gleder oss!
![]() |
|
|