Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Klar for ein ny runde?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-13, 11:31   #11
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klar for ein ny runde?

Mani: Det å importerer frå England er ikkje bare bare. Eg har vert med på eit prosjekt, der ein person har stått for heile importen. Ein må finna eit annlegg som er godkjent mtp smitte og der dyra har vert isolert i ganske lang tid. Så skal det heile klarerast med mattilsynet før ein kan importere. I tillegg kjem fortolling. Når ein så kjem til Noreg med eggene, møter mattilsynet eigaren av eggene og klarerer dei. Og så kan me andre få hente eggene. Me har no 14 vekers meldeplikt dersom noko skjer med kyllingane våre. Og dersom nokon skal selge desse som klekker no ( det er det ingen som kjem til å gjera ) så må det og meldast til mattilsynet.
Det er ikkje noko eg vil anbefale ein enkelt person å gjera. Prisen pr egg vil bli innmari høg.

Av andre rasar så langt har me ein Maran kylling og fire New Hampshire. Houdan vil bli hovedrasen vår og den som me vil ha oppdrett av. Den andre flokken er for moro skyld og for eggene sin del. Eg skal ha inn nokre rasar til. Blant anna står blå australorps på lista. Gjerne nokre maranar til. Nokre Dverg kochin høner står og på lista. Og så vil eg gjerne få tak i isbar, araucuna eller cream legbar. Sistnevnte rase blir ikkje før til neste år eventuelt. Aller helst vil eg ha isbar.
Rart kor denne hobbyen berre baller på seg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.