Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilke abbonement til en famile?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-13, 15:19   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke abonnement til en famile?

Pr i dag har vi Telenor m/Frifamilie, og jeg synes det er ganske dyrt. Mannen min har Komplett M, jeg har et som heter Frihet og tiåringen har kontantkort. Faren min, som både husbonden og jeg ringer mye til er også tilknyttet Frifamile.

Tiåringen ønsker seg også smarttelefon, så hva da med abo til ham? Kontantkort er vel ikke greia da?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.


Sist redigert av ~TM~ : 20-04-13 kl 20:01.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-13, 15:30   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke abbonement til en famile?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Tiåringen ønsker seg også smarttelefon, så hva da med abo til ham? Kontantkort er vel ikke greia da?

Det finnes kontantabbonement med inkludert dataforbruk, f.eks. talkmore eller xito. Min eldste jente har en enkel smarttelefon med kontantkort, men hun får ikke bruke mobildata på den. Kun wifi her hjemme. Tror jeg fylte opp 200 kroner på kortet hennes sist sommer og hun har fortsatt penger på det, så for oss lønner det seg foreløbig ikke å gi henne noe annet enn kontantkort.

Ellers har jeg egentlig ikke peiling. Både jeg og mannen har små fastpris abbonementer og greier oss fint med det. Jeg har vel 600 av ringeminutter, sms og mms pluss 1000 mb data i måneden og da bruker jeg aldri opp alt. Men jeg er heller ikke typen som ringer og sender meldinger hele tiden. Og så lenge jeg gjør spillelister offline på spotify bruker jeg ikke så mye data heller.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no