Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nøstebarn nyfødt babylue

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-13, 16:17   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nøstebarn nyfødt babylue

Jeg trodde jeg hadde mønsteret til luen på et av arkene hjemme, da jeg kjøpte mønsteret til omslagsjakken og luen hang utstilt med jakken i butikken. Men der tok jeg feil.
Det er luen til hentesettet, og også på det mønsteret den er.

Om noen har dette mønsteret og kunne delt med meg hadde jeg blitt veldig glad.
Ferdig med jakken og har 15 gram garn igjen til luen. Den skal veie 13 eller 14 gram. Vi veide i butikken.
Utrolig dumt at jeg ikke fikk med mønsteret. Tror den er strikket i perlestrikk i hentesett-mønsteret, men utstilt i butikken var den i rillestrikk.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 18:34   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.753
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøstebarn nyfødt babylue

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 19:03   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøstebarn nyfødt babylue

Tusen tusen takk!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no