Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Diskusjon om torrent-tråder (gaflet fra tråd om invites)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-13, 20:23   #27
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Invitation code? (TV Torrents) Gies ikke til nyregistrerte brukere!

Vi bor på et sted hvor det er umulig å få internettleverandøren til å legge opp en linje som er stabil. Den faller ut rett som det er, er borte helt i perioder hvor det er skifte i vær/temperatur osv. I tillegg ligger vi såpass langt unna sentralen at den beste linja de kan gi oss ikke er allverdens bra, sånn at man kan ikke streame på en maskin og spille/ bruke youtube på en annen samtidig, uten at en eller begge hakker og sliter. Da funker det dårlig å bruke streaming-tjenester. Dessverre. Hadde vi hatt linje som var bedre, så hadde stilt seg anderledes, men sånn det er nå, så er nedlasting eneste reelle alternativ hos oss hvis ikke vi skal vente på at det kommer på norsk tv.
I tillegg ser jeg mye på serier på buss/tog. Hvis Netflix hadde hatt en offline-mode sånn som Spotify har, så hadde det vært helt topp, da hadde jeg vært der med en gang!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.