Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den store kalkuntråden

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-12, 09:56   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store kalkuntråden

Pfht, jeg bruker Melange, funker som bare det. Bruk det du vil.

Gammel 30-12-12, 10:32   #2
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tenkte å lage stuffing (med farse) i brødform i kveld, for så varme den opp i morgen. Det burde gå bra det?
-Vi blir plutselig 19 til bords!

Gammel 30-12-12, 12:58   #3
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal forsøke meg på kalkunbryst for første gang i morgen, gruer meg fryktelig. Hadde glemt ta opp brystene også før i dag tidlig. Hvis det er noen som har tips til ting man bør unngå så rop gjerne ut. Matlaging er en av de tingene som får meg til å føle meg som et null(og det er ikke fordi mann og barn klager, men fordi jeg selv alltid føler det blir mislykket).

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.

Sist redigert av *HH* : 30-12-12 kl 13:20.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-12, 22:28   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg skal forsøke meg på kalkunbryst for første gang i morgen, gruer meg fryktelig. Hadde glemt ta opp brystene også før i dag tidlig. Hvis det er noen som har tips til ting man bør unngå så rop gjerne ut. Matlaging er en av de tingene som får meg til å føle meg som et null(og det er ikke fordi mann og barn klager, men fordi jeg selv alltid føler det blir mislykket).

Brystene tiner sikkert til i morgen. Hvis ikke kan du ta dem litt ut og legge dem på benken en stund.

Gammel 30-12-12, 22:51   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg har en 6 kilos kalkun som ikke er i nærheten av å være tint enda. Kan den stå på kjøkkenbenken til i morgen eller er ikke det helt bra? Jeg er skeptisk til å la ting stå framme men jeg tror ikke den tiner til i morgen inni kjøleskapet.

Sist jeg hadde kalkun på den størrelsen var den ikke helt tint etter 3 døgn. Denne jeg har nå kjøpte jeg i går siden de var tom for kalkunbryst.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ertesalat, kalkun, stuffing, waldorfsalat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.