|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store kalkuntrådenTenkte å lage stuffing (med farse) i brødform i kveld, for så varme den opp i morgen. Det burde gå bra det?
![]() |
#3 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store kalkuntrådenJeg skal forsøke meg på kalkunbryst for første gang i morgen, gruer meg fryktelig. Hadde glemt ta opp brystene også før i dag tidlig. Hvis det er noen som har tips til ting man bør unngå så rop gjerne ut. Matlaging er en av de tingene som får meg til å føle meg som et null(og det er ikke fordi mann og barn klager, men fordi jeg selv alltid føler det blir mislykket).
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson Mamma til poden 05 og prinsessen 11. Sist redigert av *HH* : 30-12-12 kl 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den store kalkuntråden
Brystene tiner sikkert til i morgen. Hvis ikke kan du ta dem litt ut og legge dem på benken en stund.
![]() |
#5 |
tankefull
|
![]() Sv: Den store kalkuntrådenJeg har en 6 kilos kalkun som ikke er i nærheten av å være tint enda. Kan den stå på kjøkkenbenken til i morgen eller er ikke det helt bra? Jeg er skeptisk til å la ting stå framme men jeg tror ikke den tiner til i morgen inni kjøleskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
ertesalat, kalkun, stuffing, waldorfsalat |
|
|