|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?
I går tok jeg handlingen og det tok jammen lenger tid enn forventet så det ble ikke gjort mer den dagen. Bonus var vask av de to nederste hyllene i kjøleskapet - det sto nemlig ikke på listen, men ble gjort spontant. Jeg fikk også tatt masse klesvask som ikke sto på listen. Jeg er visst ikke spesielt god til å lage lister.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Alle gaver og sånt er på plass, og pakket inn. Men det er rotete og støvete her. Jeg vet ikke om jeg gidder å gjøre så mye med det heller. I løpet av jula skal eldste flytte rommet sitt ned i sokkelen, vi skal begynne å flytte ned i sokkelen, minsten skal flytte inn der vi sover nå, hobbyrommet mitt skal flyttes fra stua til det rommet gutta deler nå. Jeg er litt usikker på om storrengjøring er noe vits akkurat nå. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er litt
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Juletreet slipper jeg visst ikke unna i år heller. Men det er ikke i hus enda. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?3 dager igjen. Jeg jobber, mannen har fri. Regner med at jeg kommer hjem til ryddet og vasket hus, og at all klesvask er tatt, senger er skiftet på, all storhandel tatt.
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Sambo kom hjem med et juletre så stort at vi må skjære hull i taket så det må inn på lista. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Skal vi se:
|
|
|
#10 |
|
|
Ferdig med rødt.
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Min mor, den vakre, har nettopp sendt meg meldig med tilbud om å overta ungene fra lørdag til søndag for å "gjøre noe julete" så jeg kan ordne i fred. Så kanskje det blir jul i år også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tankefull
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg er ferdig å handle (utenom de småtingene jeg alltid glemmer da
|
|
|
#13 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Ribbe er bestillt. Vi mangler juletre og øl. Ulempen ved å handle sent er at ølsalget har stengt.
|
|
|
#14 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Nå begynner jeg faktisk å bli litt småstresset. Mathandling tar mye mer tid enn det jeg planlegger med. :svett: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kjenner følelsen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?I går kveld fikk vi plutselig spørsmål fra venner som vanligvis er langt borte, om de kunne komme på førjulsbesøk i dag. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
bits and pieces
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Er slettes ikke ferdig. Mangler å vaske bad og de siste julegavene.
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Jeg har fortsatt ikke egentlig noen liste, men tror det som gjenstår er:
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?Skal vi se da:
|
|
![]() |