Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg har funnet en mobil

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 22:12   #27
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg har funnet en mobil

Jeg fant en også en telefon en gang også, den lå pent og ventet rett utenfor bildøra etter jeg hadde parkert før jeg skulle på jobb. Den kunne fint ha havnet under hjulet på bilden da jeg rygget meg inn, men den slapp fint unna. Akkurat makan til den jeg selv hadde. Telefonen sto på og jeg tok den med meg på jobb. Jeg husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg tror jeg gikk inn på anropslista og sendte sms fra min egen telefon til det siste oppringte nummeret på telefonen. Der ga jeg beskjed om vedkommede hadde mulighe til å videreformidle at telefonen var funnet og kunne hentes. Det endte med at jeg fikk en nokså overraskende gruppeklem av 5 stk bakfulle folk på jobben. De kom mannsterk for å hente telefonen, kan man si. Det ironiske er at akkurat samme dag ble min telefon forsøkt stjålet på jobb. Makan.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.