Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-12, 21:34   #281
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Jeg elsker fortsatt min, og den er like fin etter snart to sesongers bruk. Utrolig godt å slippe å fryse, samtidig som jeg slipper synlige Michelinbobler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 21:43   #282
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.477
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Det er første vinteren på så lenge jeg kan huske at jeg kommer inn fra vintern og ikke er rød av kulde fra hofter til knær. All ære til parkasen for å holde meg god og varm!

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 12:00   #283
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 475
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Er klar over at det er en gammel tråd - men så ut til å være mange North Face Arctic Parka entusiaster (og spesialister?) her, så derfor: Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne parkasen i år?? Vurderer å bestille fra USA (og få kjentfolk til å sende den hit), men vil uansett gjerne prøve den i en fysisk butikk.

Blir veeeldig glad for hjelp!!!))

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 12:20   #284
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Eg ville sjekka i ein XXL-butikk om du har det tilgjengeleg.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 13:35   #285
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Jeg mener at jeg så en i "billigkroken" i XXL sin nettbutikk.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 17:31   #286
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg mener at jeg så en i "billigkroken" i XXL sin nettbutikk.


Billig og billig, men her er den... Er den verdt tre tusen altså? Skulle hatt en ny dunkåpe siden den andre har vokst i skapet siden i fjor vinter.

http://www.xxl.no/billigkroken/vinte...nntett-1074791

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 17:34   #287
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.852
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Billig og billig, men her er den... Er den verdt tre tusen altså? Skulle hatt en ny dunkåpe siden den andre har vokst i skapet siden i fjor vinter.

http://www.xxl.no/billigkroken/vinte...nntett-1074791

Jeg kjøpte på ebay for $180.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 17:40   #288
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.032
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Kjøpte min på tilbud hos XXL før jul i fjor, 1500,-

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 17:52   #289
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.371
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Jeg henger meg på denne gamle tråden som kom opp, siden jeg leter etter ei ordentlig varm jakke som går godt nedafor rompa! Jeg er og blir en frossenpinn! Jeg har kjøpt meg en parka fra Fransa, som jeg fryser i allerede på rundt 0 grader. Det lover ikke godt

Har egentlig veldig lyst på en Didriksons Taylor Parka, men den er jo så og si umulig å finne i butikk så jeg får prøvd. Og er den egentlig så varm? Denne som dere reklamerer for her er tydeligvis veldig varm, men er den verdt 3000?!

__________________
Mamma til fire unge voksne på 20-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 19:59   #290
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Jeg elsker min. God og varm, fryser ikke på rompa lengre.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 14:39   #291
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

40% på jakka her.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 15:00   #292
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.

Jeg henger meg på denne gamle tråden som kom opp, siden jeg leter etter ei ordentlig varm jakke som går godt nedafor rompa! Jeg er og blir en frossenpinn! Jeg har kjøpt meg en parka fra Fransa, som jeg fryser i allerede på rundt 0 grader. Det lover ikke godt

Har egentlig veldig lyst på en Didriksons Taylor Parka, men den er jo så og si umulig å finne i butikk så jeg får prøvd. Og er den egentlig så varm? Denne som dere reklamerer for her er tydeligvis veldig varm, men er den verdt 3000?!

Nå har jeg kun hatt min i et par uker, men jeg heller mot at den var verd prisen, ja. For en fantastisk deilig jakke! Den er lett, men samtidig varm og lun, og den har veldig fin fasong. Den føles nett, og det gjelder ikke mange av dunjakkene jeg har prøvd på i det siste. Jeg blir veldig fort kald (ekstra effekt pga. medisiner jeg tar), og i et par plussgrader og kuling her på vestlandet, så er jeg nesten i varmeste laget om jeg er litt i bevegelse. Det har jeg ikke opplevd før.

Jeg hadde en Taylor Parka først, men den passet ikke og gikk videre til en venninne. Taylor er definitivt en god del tyngre og stivere enn Arctic, så Arctic var for meg et bedre alternativ. Men Taylor er kulere i designet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 15:54   #293
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Jeg har både Didriksons Taylor og North Face Arctic Parka (str. S i begge). Didriksons er lettere (ja, til tross for det Niobe sier synes jeg det, jeg kan veie de også om det er ønskelig, men når jeg holder begge opp samtidig virker Didriksons lettere) og har lenger ermer (jeg har lange armer så North Facen er egentlig litt snau). Den er varm og god (det er de begge), men jeg tror nok North Facen er hakket varmere. North Face er bittelitt lenger i selve jakka, men Didriksons går lenger ned bak og er god sånn sett.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 16:28   #294
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.371
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Tusen takk for sammenligningen mellom de to Jeg skjønner at jeg må prøve Arctic Parka også. Forhåpentligvis er den lettere å finne enn Didriksons.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 20-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 19:09   #295
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

40% på jakka her.

Takk!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 20:53   #296
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Hm, jeg sammenlignet riktignok Taylor i str. S og Arctic i XS. Og det er jo veldig stor størrelsesforskjell på dem. Didriksons er store i størrelsen og har lange armer, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 10:00   #297
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

40% på jakka her.

Da er jeg fornøyd eier av en slik, takk for tips!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 15:47   #298
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Da er jeg fornøyd eier av en slik, takk for tips!

Jeg også. Fikk den for noen dager siden og den (L) satt som et skudd.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 12:43   #299
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Fornøyd med jakken, super passform, men altså ikke så varm som Bergans Marikollen som jeg hadde tidligere. Blir denne vinteren kald, må jeg ha en ny Marikollen i tillegg.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 15:21   #300
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Den holdt meg god og varm i et iskaldt vinter-Skåne, så jeg tror det skal være rimelig kaldt før du trenger noe varmere.

Vi hadde 6 minus i går, og jeg frøys. Så jeg er vel ikke helt overbevist om at jeg klarer meg med denne i vinter, men ikke noe hadde vært bedre enn at jeg tar feil!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no