Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Snowjoggers"

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-12, 07:55   #81
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.390
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Var det virkelig Madicken sitt innlegg du ble så sint for?

Det lurer jeg også litt på, og følger man normal høflighet, Cumulus, svarer man i det minste.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 09:44   #82
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.089
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.



Kjøpt her?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Genialt- hvor kjøpte du dem?

Tror de var fra SparKjøp eller Obs!, faktisk.
Jeg fikk de av min mor, de var helt geniale på hytten. Kostet en hundrings, tror jeg. Jeg må ha nye, kjenner jeg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 00:00   #83
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Jeg kikket seriøst på nytt og nyttig sine sider nå, og vurderer virkelig å kjøpe slike. Jeg er så drittlei brodder som må dras utenpå skoen, noenganger om jeg glipper så skyter jeg jo sidemannen i leggen med dem også. Og når jeg kommer hjem så glemmer jeg å ta dem av før mannen hyler når jeg tråkker inn på ganggulvet. Men brodder må jeg ha, for det er jo glatt hele vinteren og jeg har akkurat marginalt med tid til å rekke toget om morran, så alt som kan forenkles vil hjelpe!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 16:13   #84
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.627
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det lurer jeg også litt på, og følger man normal høflighet, Cumulus, svarer man i det minste.


Nei, du var ikke den verste. Det var helt klart Schnuppa.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no