Sv: North Face Arctic Parka
Opprinnelig lagt inn av Engasjert, her.
Jeg henger meg på denne gamle tråden som kom opp, siden jeg leter etter ei ordentlig varm jakke som går godt nedafor rompa! Jeg er og blir en frossenpinn! Jeg har kjøpt meg en parka fra Fransa, som jeg fryser i allerede på rundt 0 grader. Det lover ikke godt 
Har egentlig veldig lyst på en Didriksons Taylor Parka, men den er jo så og si umulig å finne i butikk så jeg får prøvd. Og er den egentlig så varm? Denne som dere reklamerer for her er tydeligvis veldig varm, men er den verdt 3000?!
Nå har jeg kun hatt min i et par uker, men jeg heller mot at den var verd prisen, ja. For en fantastisk deilig jakke! Den er lett, men samtidig varm og lun, og den har veldig fin fasong. Den føles nett, og det gjelder ikke mange av dunjakkene jeg har prøvd på i det siste. Jeg blir veldig fort kald (ekstra effekt pga. medisiner jeg tar), og i et par plussgrader og kuling her på vestlandet, så er jeg nesten i varmeste laget om jeg er litt i bevegelse. Det har jeg ikke opplevd før.
Jeg hadde en Taylor Parka først, men den passet ikke og gikk videre til en venninne. Taylor er definitivt en god del tyngre og stivere enn Arctic, så Arctic var for meg et bedre alternativ. Men Taylor er kulere i designet.