Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny tv-sesong: hva skal du se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-12, 20:01   #141
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Jeg testet også Chicago Fire, men den ble litt for simpel, synes jeg.

Gammel 21-10-12, 22:10   #142
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Revolution var en gigaskuffelse. Jeg er nesten sjokkert over hvor elendig den var. Det er sjelden både jeg og mannen er helt enige om sånt, denne så vi 3,5 episoder av og gadd ikke mer. Makkverk! Og den som hadde så fantastisk potensiale.

Gammel 21-10-12, 22:33   #143
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dexter ... Jeg har savnet deg.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-12, 22:35   #144
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny episode i morgen. Og Once upon a time, Walking dead og 666 Park Avenue! Mandager.

Gammel 21-10-12, 22:41   #145
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Revolution var en gigaskuffelse. Jeg er nesten sjokkert over hvor elendig den var. Det er sjelden både jeg og mannen er helt enige om sånt, denne så vi 3,5 episoder av og gadd ikke mer. Makkverk! Og den som hadde så fantastisk potensiale.

Åh.. Har bare sett to og hadde håpet å komme mer inn i den. Hva var det dere ikke likte?

Gammel 21-10-12, 22:43   #146
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hele settingen. Når strømmen forsvinner, så gror det mose og trær på alle bygninger og alt går til helvete? Og denne Mad Max-greia med ridende militanter og opprør og slåssing. Jeg likte det bare ikke, alt var bare så "feil".

Gammel 21-10-12, 22:44   #147
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, ja. Hadde håpet den skulle ta seg opp, men hvis det var alt så tror jeg neppe jeg gidder.

Gammel 22-10-12, 10:37   #148
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ny episode i morgen. Og Once upon a time, Walking dead og 666 Park Avenue! Mandager.

Høh, på norsk tv eller? Du må ikke forvirre oss da, du som driver og laster de ned.. Begynner det ny Once upon a time-episoder, hvor da itilfelle?

Gammel 22-10-12, 10:38   #149
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her går det i:

- Forbrytelsen
- Homeland
- The Walking dead
- Borgen (dvd)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-12, 11:00   #150
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Høh, på norsk tv eller? Du må ikke forvirre oss da, du som driver og laster de ned.. Begynner det ny Once upon a time-episoder, hvor da itilfelle?

Ikke på norsk tv nei, sorry. Aner ikke når det begynner her.

Gammel 23-10-12, 17:42   #151
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Altså - her må jeg ha en liste. Hvilke nye serier med LOST-følelse er det som har begynt nå/forrige sesong? :litt hyper:

Etter to episoder kan jeg virkelig anbefale den nye serien Arrow.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 09:17   #152
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Jeg vurderer å begynne på Hart of Dixie, sesong 1, da jeg er ajour med alt som går over there, så å si. Ja, det jeg følger med på da. Er den bra? Dixie?

Gammel 26-10-12, 09:25   #153
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hart of Dixie er fin!

Jeg har fått dilla på Happy Endings. Nesten sett to sesonger på kun kort tid, ny sesong starter straks (startet nettopp?). Veldig morsom.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 09:46   #154
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hart of Dixie er søt. Og litt morsom. Og noen bittelitt irriterende karakterer. Men verd å se.

Arrrow har jeg også fått et veldig godt inntrykk av. En moderne Robin Hood-fortelling.

Gammel 26-10-12, 09:47   #155
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har fått dilla på Happy Endings. Nesten sett to sesonger på kun kort tid, ny sesong starter straks (startet nettopp?). Veldig morsom.

Har vurdert den... kan den sammenlignes med noe annet i sjangeren?

Gammel 26-10-12, 10:07   #156
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Har vurdert den... kan den sammenlignes med noe annet i sjangeren?

Nja. Den er jo litt i samme gate som HIMYM/Friends etc, men med en litt annen type humor - de drar den litt lenger. Sesong 2 er bedre enn sesong 1.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 10:12   #157
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Ok. Får ha den også i bakhodet som reserve når jeg får litt ledig tid.
Så mange serier som må sees!!

Gammel 26-10-12, 10:33   #158
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Hart of Dixie er søt. Og litt enig at den kan være litt irriterende. Jeg har den som en sånn ekstraserie, når favorittene har pause.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-12, 23:21   #159
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hart of dixie er en av mine absolutt favoritter. Hadde glemt den bort litt, så jeg så 3 episoder på rappen tidligere denne uka. Helt herlig! Skulle gjerne flytta inn i serien, liksom.

Gammel 28-10-12, 07:55   #160
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Da har jeg begynt med Happy Endings, og liker den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.