Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-12, 11:25   #161
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Jeg finner ikke julegardinene mine, jeg...

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 11:25   #162
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Bare vent, snart kommer det noen og skriver: Hjelp- jeg klarer ikke å få julegardinene mine rynkefrie-hva skal jeg gjøre! " og da er vi på riktig spor igjen.

Det høres ikke akkurat ut som noe noen ville finne på å spørre om. Det må være enkelte eller Noen André.

Gammel 10-09-12, 11:27   #163
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg kjøpte KK i forrige uke og da var bladet til stylisten Paul Løwe med. Han har faktisk fått tatovert en limpistol på underarmen - et eksempel til etterfølgelse for noen?

Etter at minstefrøkna forsøkte å tatovere perler og fjær permanent til fingrene mine med limistolen i julestria i fjor, har det skjedd noe med smerteterskelen min. Men jeg liker idéen.

Gammel 10-09-12, 11:29   #164
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det høres ikke akkurat ut som noe noen ville finne på å spørre om. Det må være enkelte eller Noen André.

Noen André er en streber.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 11:36   #165
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Ikke sant!

Gammel 10-09-12, 11:53   #166
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En blå en. :hjelpsom: Det var den som fulgte med Pandurokalenderen.

Ah.. Jeg kjøpte en billig en på C.O. Får sjekke hva de har i "løssalg" på Panduro. Tror ikke jeg har energi til å ha hele kalenderen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 12:05   #167
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg føler at denne tråden inneholder en salig blanding av folk som i fullt alvor har begynt å planlegge julevask- og middag og de som synes bare tanken på å være tre-fire måneder i forkant med slikt er ustyrtelig morsom, og henger her av den grunn.

Noen og jeg vet hvorfor vi henger her, i hvert fall. Og julepynten som er klar er IKKE der fordi vi har funnet den frem allerede.

Men jeg ødela jo fullstendig for meg selv i fjor. Jeg klarte rett og slett å skaffe meg julegardiner OG få hengt dem opp (sistnevnte er egentlig mest overraskende). Og ikke nok med det .... ute i mars en gang klarte jeg rett og slett å bytte tilbake til de vanlige gardinene mine. Underenes tid er ikke over.

Gammel 10-09-12, 14:36   #168
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes også Blå skal kjøpe juletorsken i dag, så kan hun servere raktorsk i desember. Det tror jeg blir en vinner på julekvelden?

Blir den for løs i fisken, kan du lime den sammen med limpistol.

Med glitterlim i pistolen kan den jo ble julepynta i samme slengen. Pønteraktorsk.

Gammel 10-09-12, 15:06   #169
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har litt lite plass til juletre i år

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 15:45   #170
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt 4000 liter ved. Målet er å spikke alle vedkubbene i form av små julenisser innen 1. desember.

Og der fikk jeg jammen Emil fra Lønneberget på hjernen også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 15:46   #171
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller kanskje jeg skal lime på rød nisselue på alle vedkubbene i stedet? Det ville jo være helt i noens ånd.

Gammel 10-09-12, 16:32   #172
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Ja takk, begge deler, Teo. Spikke nisser av hver kubbe, lime på rød lue, og strikke små Skappelgensere i alpakkagarn til hver slik at det blir tydlig at dette er årets kubbenisser.

Gammel 10-09-12, 17:13   #173
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sier meg jeg velger en enkel julekalender i år.

Gammel 10-09-12, 17:13   #174
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Årets julekalender på tv iallefall. http://julegleder.blogspot.no/2012/0...-nrk-2012.html

Gammel 10-09-12, 17:20   #175
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan ikke strikke, men ønsker meg en julete kosegenser. Denne bør jeg klare, det er jo kun selve sokken som er strikket.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 17:26   #176
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Madicken: Den var jammen nesten like fæl som Selbu-trusa!

Gammel 10-09-12, 17:58   #177
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg finner ikke julegardinene mine, jeg...

Sikker på at de ikke henger oppe fra sist jul?

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 20:04   #178
Slettet bruker
Passiv

Standard

Haha, min mamma lette og lette et år etter adventsstjerna. Hun endte opp med å konkludere med at den var borte, og kjøpte ei ny. Når den skulle henges opp, gjett hva som hang i vinduet?

Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 20:10   #179
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Morsom tråd forkledd som en masete "erduikkeferdigmedjueforberedelseneenda?"
Derfor har jeg ikke fulgt med

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 20:23   #180
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Tenkte egentlig å sette ut en skikkelig flott bentoboks til nissen i år, i stedet for den klinete og usunne risgrøten. Er igang med å spikke reinsdyr av jordskokk.

Hehehe, filifjonka. Jeg leeeer. Den kommentaren har gått meg hus forbi, så den nettopp. Og hva gjør jeg i denne tråden egentlig? Det er da lenge til jul, eller? ELLER???

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.