|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg finner ikke julegardinene mine, jeg...
![]() |
![]() |
#162 |
This is normal!
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?
Det høres ikke akkurat ut som noe noen ville finne på å spørre om. Det må være enkelte eller Noen André.
![]() |
![]() |
#163 |
This is normal!
|
Etter at minstefrøkna forsøkte å tatovere perler og fjær permanent til fingrene mine med limistolen i julestria i fjor, har det skjedd noe med smerteterskelen min. Men jeg liker idéen.
![]() |
![]() |
#166 |
Whatever, never mind
|
Ah.. Jeg kjøpte en billig en på C.O. Får sjekke hva de har i "løssalg" på Panduro. Tror ikke jeg har energi til å ha hele kalenderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
ej ikke møjkets heije
|
Noen og jeg vet hvorfor vi henger her, i hvert fall. Og julepynten som er klar er IKKE der fordi vi har funnet den frem allerede.
![]() |
![]() |
#168 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med glitterlim i pistolen kan den jo ble julepynta i samme slengen. Pønteraktorsk.
![]() |
#170 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg har bestilt 4000 liter ved. Målet er å spikke alle vedkubbene i form av små julenisser innen 1. desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
This is normal!
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Ja takk, begge deler, Teo. Spikke nisser av hver kubbe, lime på rød lue, og strikke små Skappelgensere i alpakkagarn til hver slik at det blir tydlig at dette er årets kubbenisser.
![]() |
![]() |
#174 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Årets julekalender på tv iallefall. http://julegleder.blogspot.no/2012/0...-nrk-2012.html
![]() |
#175 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Jeg kan ikke strikke, men ønsker meg en julete kosegenser. Denne bør jeg klare, det er jo kun selve sokken som er strikket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Passiv
|
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Haha, min mamma lette og lette et år etter adventsstjerna. Hun endte opp med å konkludere med at den var borte, og kjøpte ei ny. Når den skulle henges opp, gjett hva som hang i vinduet? |
![]() |
![]() |
#179 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?Morsom tråd forkledd som en masete "erduikkeferdigmedjueforberedelseneenda?"
![]() |
#180 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Hehehe, filifjonka. Jeg leeeer. Den kommentaren har gått meg hus forbi, så den nettopp. Og hva gjør jeg i denne tråden egentlig? Det er da lenge til jul, eller? ELLER??? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr |
|
|