|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend
Ja, det er merkelig. Jeg spiser sakte, og mister matlysten av å måtte skynde meg.
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Enig.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Da leser dere det feil, eller jeg kommuniserer det feil. Jeg tar ingenting i denne tråden overhodet personlig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendPersonlig syns jeg ikke det er vanskelig å skille hverdag og fest, til tross for at brødskiva har delfinfasong. Det er sunn mat, av og til i utradisjonell form.
Jeg tror de færreste er på trendrush og dårligmorgreia.
|
|
|
#5 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendDet eneste vi har hørt fra skolen mht til mat er at det i en periode var veldig mange som hadde med rester som skulle varmes i mikro. Det gikk mye tid til dette, samt at det ble en del uro da de måtte ut av klasserommet, og så hadde de glemt gaffel eller skje og så videre. Hva som er i matpakkene har de aldri sagt noe om, bare at barna bør kunne ta den opp og spise innholdet som det er. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hverdag og fest, kanskje? Eller kanskje det er asketisk og gammeldags å tenke at det må være forskjell? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendEnig med Tallulah. Det har vært flere tråder om temaet. Selv i tråden som oppfordret til bilder og inspirasjon utviklet seg til negative tilbakemeldinger til de som la ut bilder. Jeg har aldri sett sånt i hobby- tråder, bake- tråder, eller interiør- gjør- det- selv- tråder.
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendI ett- åringens bhg hadde vi forresten nylig foreldremøte. Der ble vi oppfordret til å variere med annet enn brød i alle nistene. Middagsrester var flott, og de varmet gjerne opp maten barna hadde med seg. Og her er det 14 1-2- åringer på avdelingen.
|
![]() |
|
|