|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJa, dette er altså Åslå West, og rektor gikk så langt som å be oss revurdere 3-retters fænsi matbokser.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend
Samme diskusjonen kom opp på min skole, bare i en helt annen versjon. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJa, det vet jeg også. Og som sagt så har jeg ingen problemer med at folk diller så mye med matpakkene som de bare vil, jeg uttrykker bare en ørliten motstand mot ideen om at mat skal formes til barnefigurer sånn til hverdags. Jeg er absolutt for variert mat som ser fristende og god ut, også på skolen, og jeg er heller ikke bekymret for klasseskilleaspektet med dette. Klasseskiller kommer fram på mange andre og tydeligere måter enn dette, uansett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend10 minutter matpause?! Har de så lite? Det er jo helt håpløst. Jeg har ikke tenkt tanken på at de kan ha mindre enn en halvtime, slik vi hadde, jeg må høre med eldste når hun kommer hjem.
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendÅja, det er så lenge siden jeg gikk på skolen at jeg husker rett og slett ikke. Vi gikk vel ut etter at vi hadde spist ja. :fossil:
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJeg synes virkelig morsomme eggeformer er helt uproblematisk, og har tenkt å helt uhemmet dytte jentungen på Hiawatha hvis han har like kul smak og humor som resten av Tally-familien.
|
|
|
#9 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrend*venter på ny matpakkeblogg fra Fjonka* |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Du kan gjerne mislike bloggen, men dette synes jeg er stygt sagt. Sessan var bruker på NM, så du skal ikke se bort i fra at hun også er registrert her?
|
|
|
|
#16 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendBilder, Filifjonka, bilder!
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendHvorfor plukker dere ut en blogger slik? Jeg la ved link til en blogg i Jåleforumet, og tok den vekk da noen reagerte. Synes dere burde gjøre det samme. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kakemonster
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendOm vi skal holde oss til temaet, så vil jeg si at matpakkene i nevnte blogg var fine og varierte, men ikke noe jeg får prestasjonsangst av. Det der klarer alle.
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Forskere advarer mot fancy matpakketrendJa, jeg stusset også på det eksemplet, for det der var da ganske vanlige greier? Og så synes jeg det er litt teit å disse sånne blogger egentlig, la nå folk kose seg med bloggingen og la være å lese dem hvis de er så håpløse.
|
|
![]() |
|
|