|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har ingen.... Men er stolt eier av et todelt sett jeg har brukt i tre bryllup allerede...mulig en dåp også.. Og faktisk 5 skjørt hvor ett kanskje blir brukt til jul... Og et olsaskjørt kanskje blir brukt på jobb en dag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg er også litt
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg kommer på syv. Nå har jeg bare telt mentalt og etter hukommelsen. En av dem er brudekjolen, en er prøvesyingen av brudekjolen og en er 'festgøyal' fra den tiden jeg var slank og kunne bruke høy splitt og ekstrem utringning. Jeg kastet med hard hånd da jeg flyttet, og har ikke kjøpt så mye nytt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Det er ikke mange, men det er fordi størrelsen har endret seg en del. Tror jeg har 5 sommerkjoler/jobbkjoler og 1 finkjole som passer for øyeblikket, ja og de som er for store da, men det teller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Man får aldri nok kjoler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Har 14 kjoler fordelt på finkjoler, sommerkjoler, jobbkjoler, utpåbyen-kjoler og denlillesorte.
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Mange og har ikke talt dem - tror jeg skal la være
![]() |
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Fire. To sommerkjoler, to helårs. Bruker dem når jeg "må". |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Eg orke ikkje telle men at det er over tredve blir eg ikkje så overraska over.
![]() |
![]() |
#12 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?For få. Dog tror jeg at jeg kan ha kjole i mange uker uten å gjenbruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg gjetter at jeg har et sted mellom 15-20 kjoler. Jeg bruker mye kjoler når det ikke er sommer, for jeg liker å ha strømpebukse på under kjolen.
![]() |
![]() |
#14 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Kjoler? Nei, det er jaggu ikke mange. Vel, en finkjole finnes nok i skapet en plass. Den kjøpte jeg ca 6-7 måneder etter snuppa kom til verden i anledning et bryllup, den er way to big i dag så den får jeg ikke brukt igjen. Ja, så kjøpte jeg vel en sort sak før jeg dro til syden i fjor, den ble vel brukt en eller to kvelder der. Jeg har virkelig lyst til å like å bruke kjole, men jeg greier ikke å bli komfortabel med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Altfor få.
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?En himmelsk hærskare.
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har altså ufattelig mange, men til gjengjeld jeg har kjøpt meg noe sånt som tre bukser de siste 6-7 åra. Nå er det flere måneder siden noen av dem har vært i bruk.
![]() |
![]() |
#18 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg har heller ikke noen bukser (knappest), men mistenker at skjørtesamlingen nærmer seg tresifret.
![]() |
#19 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?Jeg er buksedamen. Men har aldri eid og brukt så mye kjoler som siste året. jeg driver og blir littegrann kjoledame.
![]() |
#20 |
En som trener
|
![]() Sv: Hvor mange kjoler har du?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|