Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny tv-sesong: hva skal du se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-12, 23:26   #21
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Glemte jo The big bang theory!

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-12, 23:41   #22
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Once upon a Time, definitely.... Ellers er jeg en sucker for Luksusfellen, Ekstreme samlere o.l., programmer som får meg til å føle kontroll og mestring

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 09:05   #23
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Det blir Greys og Privat praksis. I tillegg litt reality, 71 grader nord primært.

Gammel 23-08-12, 09:14   #24
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg veit at Farmen er under innspilling nå, men når skal det sendes på tv?

Ja, det er nok det eneste jeg skal følge med på. *ikke akkurat en tv-slave*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 09:25   #25
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Me skal sjå Dr Who og Fringe. Og så er 2. sesong av Falling skies nettopp avslutta, me har berre ikkje sett dei to siste episodane enno.

Eg er skrekkelig dårlig oppdatert på kva nyare seriar som er verdt å få med seg, så tek gjerne i mot tips. Liker mest fantasy/sci-fi egentlig, i allefall om det er noko me skal sjå i lag her i huset. Heroes og Lost var heilt heilt heilt perfekt for oss, men me såg alle episodane i vår så er litt tidleg med gjensyn.

Gammel 23-08-12, 09:29   #26
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, det er mye jeg skal se... vet ikke om jeg klarer å ramse opp alt.
Iallefall skal jeg se på TV: Farmen (som kommer senere i høst, de har vel ikke offentliggjort noen dato), 71°nord, Stjernekamp (tror jeg velger den over skal vi danse denne gang!).

Ellers laster man ned de vante seriene, så får man vel også sjekke ut noen av de nye om de faller i smak.

Gammel 23-08-12, 10:04   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Me skal sjå Dr Who og Fringe. Og så er 2. sesong av Falling skies nettopp avslutta, me har berre ikkje sett dei to siste episodane enno.

Eg er skrekkelig dårlig oppdatert på kva nyare seriar som er verdt å få med seg, så tek gjerne i mot tips. Liker mest fantasy/sci-fi egentlig, i allefall om det er noko me skal sjå i lag her i huset. Heroes og Lost var heilt heilt heilt perfekt for oss, men me såg alle episodane i vår så er litt tidleg med gjensyn.

Har du sett The 4400? Er 4 sesonger ute, men det ble kansellert. Jeg satt som et lys og så episode på episode, hadde knapt noe liv. Fantastisk serie om man liker Fringe, Lost og den slags. Åh, jeg tror jeg må se alle igjen snart!

Haven er også i den kategorien, kanskje litt mer x-files-aktig, men handler heldigvis ikke om aliens.

Kan også på det varmeste anbefale miniserien "The Triangle" som jeg tror jeg har sett 4 ganger altså, den er helt sykt bra. 3 lange episoder, som etter min mening ikke er lange nok, for jeg kunne sett på dette i evigheter! Samme med miniserien "Taken" av Spielberg, som handler om romvesener (det liker jeg ikke så godt), men denne er et must. Vakker og creepy og knallbra!

Tror faktisk jeg skal se The Triangle igjen nå i helgen, elsker den!

Gammel 23-08-12, 10:16   #28
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er lykkelig nå som Suits er tilbake.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 10:21   #29
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Har du sett The 4400? Er 4 sesonger ute, men det ble kansellert. Jeg satt som et lys og så episode på episode, hadde knapt noe liv. Fantastisk serie om man liker Fringe, Lost og den slags. Åh, jeg tror jeg må se alle igjen snart!

Haven er også i den kategorien, kanskje litt mer x-files-aktig, men handler heldigvis ikke om aliens.

Kan også på det varmeste anbefale miniserien "The Triangle" som jeg tror jeg har sett 4 ganger altså, den er helt sykt bra. 3 lange episoder, som etter min mening ikke er lange nok, for jeg kunne sett på dette i evigheter! Samme med miniserien "Taken" av Spielberg, som handler om romvesener (det liker jeg ikke så godt), men denne er et must. Vakker og creepy og knallbra!

Tror faktisk jeg skal se The Triangle igjen nå i helgen, elsker den!

Me prøvde oss på 4400, men fekk ikkje sansen for nokre av skodespelarane i grunn, og den vesle jenta var jo berre creepy. Men me såg berre 3-4 episodar av første sesong, den kjem seg kanskje?

Taken har eg høyrt om, men heilt gløymt! Må sjåast.

Takk for tips om Haven og The Triangle, høyrest ut som noko me kan like.

Ellers har me Twin Peaks på lista over det som skal sjåast, sjølv om det ikkje er nytt. Og V, har sett ein episode av V og trur den blir bra.

Gammel 23-08-12, 10:27   #30
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Jeg er lykkelig nå som Suits er tilbake.

Men etter denne ukas episode må vi vente helt til Januar eller noe.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 10:28   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, 4400 blir bedre og bedre for hver sesong ja. Men klart, smaken er jo som baken. Jeg falt aldri for V, så 3-4 episoder og ramlet av. Ikke noe for meg. Men tror du hadde ELSKET The triangle altså.

Elsker åpningstittelen. Åh, må se den igjen nå.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 23-08-12, 10:29   #32
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

"Haven" oppdaget jeg for noen uker siden, og har nå sett begge sesongene. Er basert på en av Stephen Kings bøker, så hvis man liker det er det en topp serie. Jeg liker den og gleder meg til fortsettelsen!

Gammel 23-08-12, 10:29   #33
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Skal vi se på min liste står
-Body of proof (men her er det vel sesongavslutning neste gang)
-Rizzoli & Ilses
-Missing
-Bones
-Game of thrones
-True Blood
-Fringe
-Warehouse 13
-Eureka

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 10:33   #34
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

71 grader Nord. Det holder, det.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 10:37   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Game of thrones glemte jeg jo! Vet ikke når den kommer, men det er vel ganske lenge til siden det ikke står noe på downloadkalenderen, får google litt. Slutten var jo mildt sagt frustrerende. Må se videre!

Gammel 23-08-12, 10:41   #36
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Av norske skal jeg se 20.00 med Raske menn. Har høye forhåpninger.
Håper også Ylvis kommer tilbake.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 10:48   #37
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Men etter denne ukas episode må vi vente helt til Januar eller noe.

Ånei! Det er jo krise!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-12, 11:04   #38
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal se på Glee og BBT - utover det får jeg se det an.

Gammel 23-08-12, 11:08   #39
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Herlighet så mye dere får sett.
Jeg er fortsatt fornermet over at Fustrerte fruer sluttet for tirsdagen var min TVkveld så da er ikke de sykehuslegene noe kuult.

Nå ser jeg kun Nyheter og Criminal Minds.
Ville nok ha fulgt med på Jakten på kjærligheten men det blir på mandager og da trener jeg.

Skal følge med på Once Upon A Time, Game of Trones og The Walking Dead om jeg får oppstarten med meg når det starter igjen.

Mulig også Touch, om den fortsetter.

Gammel 23-08-12, 11:22   #40
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Åh, 4400 blir bedre og bedre for hver sesong ja. Men klart, smaken er jo som baken. Jeg falt aldri for V, så 3-4 episoder og ramlet av. Ikke noe for meg. Men tror du hadde ELSKET The triangle altså.

Elsker åpningstittelen. Åh, må se den igjen nå.

(Kilde: youtube.com)

No gler eg meg til Triangle!

Og Game of Thrones byrjar til våren att meinar eg å hugse.

Elles kan eg nemne Firefly som ein serie som er verd å sjå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.