|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
nju nja njo
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har ikke begynt å tenke på jul enda, bortsett fra et blaff i sommer da vi spiste lutefisk, men jeg er helt med på å spre utgiftene litt utover. Får følge med når det blir salg på bokhandler kanskje. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg må finne ut hva jeg skal strikke til lillebror og svogeren min slik tilfelle jeg skal operere en arm før jul. Veldig periodevis hvordan armene fungerer, og akkurat nå fungerer de såpass at jeg bør prøve å få unna et par gaver til. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Julegavetråden 2012!Har du sett Arne og Carlos sin SpaceInvaders lue? Veldig lettstrikket. Jeg har strikket den i vanlig versjon til mannen og i en lengre variant slik at den blir litt mer moteriktig (baggy) til storesøster). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Einsam
|
Sv: Julegavetråden 2012!
Kunne passet til lillebror hvertfall |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Julegavetråden 2012!Aktuelle herrestrikkesmåting - jeg kompletterer etter hvert tenkte jeg.
|
|
|
#13 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg har alt kjøpt 2 julegaver |
|
|
|
|
|
#14 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!I like this!
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg vil lære å strikke, buhu. Kan legge opp masker og strikke én vei (sliter med vrang), men jeg klarer bare ikke å være selvlært altså, nytter ikke med youtube og sånt. Grrr. Bør man kanskje unne seg et kurs? Finnes sånt noe? Og hva slags garn bruker man om man ikke vil bruke ull?
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Julegavetråden 2012!Jeg er ferdig med 26 av 48 kalendergaver og 2 julegaver.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegavetråden 2012!
Det blir flotte votter, det!
|
![]() |