Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvilket kamera har du?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-12, 11:29   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Jeg har et Canon 350 D. Blir mindre og mindre brukt. Har ymse optikk til. Har lyst på nytt kamera, men iom at det gamle har blitt såpass lite brukt, så er jeg usikker på om jeg kan koste på meg et.

Dessuten er jeg blakk!

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 15:42   #22
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.491
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Jeg har også forsikret kameraet og utstyret, nettopp i forhold tyveri og skader. Det må gå an å ta det med på tur altså, ellers er det ingen vits å ha det. Selv om det jo ER tungt så er det verdt det når man skal noe.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08

Sist redigert av Wix : 10-06-12 kl 17:20.
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 15:58   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Det er akkurat det. Vist jeg bare skulle brukt kamera til å ta bilde med inne hadde det vert lite vits å bruke 20 000kr på det.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 16:05   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Nikon d90 som jeg fortsatt er fornøyd med selv om jeg alltid ønsker meg nyere, større, bedre. Og en ixus something i veska. Og iphone.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 20:07   #25
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Vi har et speilreflekskamera fra Canon. Eos 550 D og er kjempefornøyde.

Dette har jeg også. Men jeg burde lært meg litt mer om kameraet og fotografering for å få langt bedre utbytte av det.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 20:35   #26
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Jeg har Canon EOS 7D.
Har forsikret det, som også dekker vannskade. Det var veldig godt i fjor sommer da et av barna klarte å legge en flaske som var lekk over kameraet. Fikk nytt kamera.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 20:41   #27
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Canon PowerShot ELPH 100 HS, Canon 400D og Canon PowerShot G12, i tillegg til iPhone.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-12, 22:13   #28
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Har billigvarianten av speilrefleks tror jeg. Canon eos 1000D.
Og et ixus av noe slag. Samt iPhone og LG Optimius 7. Det er mye bedre kamera på den enn på 3gs i hvertfall.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 01:00   #29
Supra
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
Innlegg: 24
Supra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Har Canon 400D som party kamera og Canon 60D.

Supra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 23:46   #30
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Kamera:
Nikon D7000
Nikon D90
Nikon P7100

Linser:
Nikon 24-70mm 2.8
Nikon 70-200mm 2.8 <-DER snakker vi tung linser, herrefader
Nikon 50 mm 1.4
Sigma 105mm makro
Nikon 18-200 3.5-5.6
Sigma 10.20mm vidvinkel

Pluss stativ, blitz, fjernutløser, blitzforlenger, ekstra batterier, skulderremmer tja hva er det egentlig jeg ikke har.

Ja, jeg er geek....

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 08:51   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.087
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Canon Eos 60D.
I tillegg har Knotten et lite kompaktkamera, som ofte slenges med på tur. Og så har jeg nett no 545 bilder på iPhonen, så den brukes en del.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 09:36   #32
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.777
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket kamera har du?

Da har jeg meldt meg på fotokurs.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no