|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Men Nessie, hvor fant du den første lekre toppen og cardiganen?
![]() |
#22 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Jeg syns denne bloggeren kler seg kult, sikkert mange tips å hente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?
Jeg har kjøpt på vanlig butikk, men bildet er hentet fra nettbutikken, så den finnes sikkert der. Jeg er en standard 40 og bruker 40, men da er den tettsittende. Jeg har vurdert å bruke 42, men gadd ikke prøve før jeg kjøpte og da ble det 40. Jeg drar litt mindre over brystet enn det du gjør, tror jeg, og det er akkurat plass til puppene.
![]() |
#26 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?
Om du ser under skjørt kommer det øverste bildet blidet opp iallefall
![]() |
#27 |
Retromum
|
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Jeg bruker alltid enten en jerseytopp (forholdsvis tettsittende) eller singlet/tanktopp (tettsittende) med cardigan over. Jeg er veldig glad i jerseytoppene fra HM da de ofte er pyntet med ruffles eller annet dilldall langs utrigningen.
![]() |
#28 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Har samme utfordring her. Sjølv om eg er ein relativt greit proporsjonert str 46/48, så er ikkje trangare toppar tingen. Nett no har eg jeans-skjørt (A-linje), men ein litt vid bluse med empirie-snitt. Det fungerer relativt greit, men ser litt bomsete ut.
![]() |
#29 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Gjerne litt tilsittende v-genser. Men ikke stram. Også litt kosemage her. Eller en cardigan i samme fasong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Drar opp igjen denne tråden. Jeg liker egentlig veldig godt å gå i skjørt, men får det liksom ikke helt til, pga. overdelene. Kjøpte tre stk. av den typen Adrienne viste over her, og de er virkelig supre, men hva nå som det begynner å bli kaldere etterhvert..? Hva bruker dere da? Vis gjerne bilder.
![]() |
#32 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?Jeg bruker tynne ulltrøyer under overdelen om vinteren. De trøyene er ganske formløse og snåle, men det er det ingen som ser.
![]() |
#34 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Hva slags overdeler bruker du til skjørt?OK, tynne ullgensere under cardigan da kanskje. Og så heller litt spenstige cardiganer kanskje. :myser mot de ørten sorte cardiganene i skapet:
![]() |
|
|