|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)
Tja, ingen direkte regel kanskje, men det er hvertfall indikert i ditt innlegg her at: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)Jeg synes det er forskjell på å si at "dette liker jeg ikke" og "dette er brudd på forumreglene", Irma.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)Det er ingen som sier at vi skal slutte å skrive "moderatorisk hilsen", altså. Så langt har vel ingen av oss sagt noe i tråden om at det er endringer på gang - det jeg forsøkte i HI var å klargjøre hvordan vi gjør ting i dag.
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Jo, men jeg opplever det som brudd på forumreglene også, og jeg forklarte hvorfor også, gjorde jeg ikke?
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)Kan jeg spørre hva som er bakgrunnen for at dere ønsker en diskusjon rundt dette? Skal dere endre på praksisen?
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Vi ønsker ikke spesifikt en diskusjon, vi ønsker bare å klargjøre et par ting som det tidvis har sett ut til å være uklarhet om. Men om noen har lyst til å diskutere, er vi jo alltid åpne for det.
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Ok. Jeg tenkte kanskje dere spesifikt ønsket en diskusjon siden du ønsket velkommen til synspunkter, innspill og diskusjon.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)Men Esme, da får du jo en tilbakemelding fra flere aktive bloggere her nå om at det ikke er styrken i tilbakemeldingen som er tema, men at det modereres. |
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)Esme: det er sånn du gjør det de fleste av oss mener er riktig tror jeg. For meg føles det riktig sånn:
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Bare for å klargjøre: Sånn som du beskriver det her tror jeg ikke vi gjør. (Skal ikke påstå noe, men jeg synes i alle fall ikke det høres rimelig ut.) Det jeg skisserer i HI er ikke å gå inn, ubedt, og "liksom" være med i diskusjonen for å prøve å vri den i en annen retning, det er å gå inn og si "Dere, jeg skjønner at dette er ment litt spøkefullt, men nå synes jeg dere kan stoppe, OK?".
|
|
|
#11 |
|
Leser
|
Det kan jeg ikke tenke meg har skjedd. MEN det som mest sannsynlig har skjedd meg er at når jeg har skrevet i en blogg, hvor jeg ikke har hatt tilgang så har jeg ikke skrevet under med moderatisk hilsen (jeg har gått ut fra at folk har skjønt at jeg har skrevet som moderator). Men jeg ser at dere mener det bør sies eksplisitt og det tar jeg til meg.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)Jeg tror ikke fp vil fungere for meg hvis moddehattene ikke er synlige når de er på. |
|
|
|
#13 |
|
|
Jeg ser det samme som deg, at dette er noe det ikke er enighet om moderatorene i mellom. Akkurat det er jo også greit å vite. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Jeg også. Og så tror jeg det er feil at det oppfattes mindre strengt dersom man ikke underskriver med moderator, bare mer uklart.
|
|
|
#16 |
|
|
Enig |
|
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)Jeg har en følelse av at det er en skinnuenighet her et sted.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#19 |
|
maler
|
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)Hvis dere vil høres litt mindre seriøse i tonen ut går det an å underskrive med "Esme med moddehatt" eller noe sånt også. Men jeg tror i bunn og grunn det er tonen i selve kommentaren og ikke underskrifta som utgjør styrken i det.
|
|
|
#20 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)"Tjo hei, med moddehatten på snei".
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|