|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?
Nei, men om det hadde vært du som sto der og bråkte - hadde du foretrukket at den som følte seg forulempet kom å sa i fra på en hyggelig måte, eller at politiet dukket opp og fortalte at en ukjent nabo hadde sladret?
![]() |
#3 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Kan aldri i livet jeg heller forestille meg at de gjør
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg tenker at en fridag er en fin dag å få unna ting man burde få gjort. Er naboer som ikke syntes det er ok at man driver med sånt på kveldstid. Også tenker jeg litt at om man velger bo i blokk, så er dette noe av det man må se igjennom fingerene med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg mener at det ble litt sure miner hos naboen min engang når naboen bortenfor begynte å grave med gravemaskin i hagen sin, 8 meter unna grillfesten naboen min skulle ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Politiet ber om at folk skal respektere hellidagsfreden, at dei rykker ut og fratar redskapar trur eg ikkje.
![]() |
#9 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Vi ringte faktisk politiet i pinsa i fjor. En gjøk nedi strøket her bråket så vanvittig med digre anleggsmaskiner på kvelden at vi ikke kunne høre hva barna sa da vi skulle grille på platningen.
![]() |
#10 |
Helt konge
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg vil gå så langt og si at det er ren idioti å ringe politiet før man selv har snakket med naboen og bedt ham avslutte den støyende aktiviteten sin, og det selv om det hadde vært helligdag i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Det er slett ikke alle som tenker over at det plager noen heller |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
Vi spurte fint, forresten. Han bannet og kalte mannen min en idiot eller noe verre, jeg husker ikke helt.
![]() |
#13 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Takk for en god latter, HI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Det er nesten slik at jeg også tror dette må være tull. Uansett, jeg håper ikke politiet gjør noe med det faktum at noen snekrer i sin egen garasje på 1. mai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Filler'n, m^2, jeg som tenkte jeg skulle ringe politiet og få dem til å stoppe alt bråket på himmelspretten...
![]() |
#16 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Rundt meg as we speak hører jeg noen sage ned tre (med motorsag ja), noen fikser i hagen, noen høytrykkspyler, noen barn leker etc. Og naboen vegg ivegg pusser opp. Har ikke falt meg inn å klage på noen av de, og jeg er i grunn ganske var på støy. Jeg tenker at folk er som meg; noen ganger må man bruke fridager på (bråkete) gjøremål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Alt man lærer om her på forumet.
![]() |
#18 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Gjør politiet noe med snekring i en garasje i dag?Jeg synes egentlig det er litt koselig jeg, på fine fridager, alt alle naboene er ute, ordner og fikser, skravler litt, drikker kaffe...
![]() |
#19 |
Peppy!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Borte
|
Ja, virkelig. Vi tok en tur i gata i går, lillesøster på trehjulssykkel og jeg, og vi snakket hyggelig med alle som gravde, plantet, banket og koste seg ute på den fine dagen. Så deilig med sol og fint vær og masse mennesker ute i nabolaget.
![]() |
|
|