Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-12, 18:59   #21
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Oj, det var synd. Må tenke litt mer da.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:00   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Ekebergrestauranten har pølse. Det var veldig suksess med pølse på Bølgen og Moi.

Tror vi de mekker en sykt kul dessert hvis jeg spør pent? Noe kakemedisogmassefruktplusskrem eller noe sånn?

  Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:01   #23
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Det tror jeg sikkert. Jeg fikk desserttallerken med "Gratulerer med dagen" skrevet i sjokolade rundt kanten.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:05   #24
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Jeg kom til å tenke på Tårnhuset på Kolbotn. Jeg har aldri vært der selv, men jeg mener å huske at noen her inne har skrytt av den. Ingen dessertvogn dog, men det ser ut til at de har en pavlova som kanskje kan tilfredsstille kravene?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:05   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Og det at de har en barnemeny tyder vel på at det ikke er ufint å ha med seg en baby?

  Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:08   #26
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.343
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Borggården biffrestaurant? Béarnaise til gutta og konjakksaus til mor. Dvs, man får tre skåler hver med forskjellig saus. God biff, de har andre ting på menyen også.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:11   #27
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

St. Lars da? Grillrestauranten til Viestad? Jeg har ikke prøvd den, men har lyst.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:12   #28
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

St. Lars da? Grillrestauranten til Viestad? Jeg har ikke prøvd den, men har lyst.

Den har jeg også høyt på listen! Ulempen er vel at det ikke er bordbestilling.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:51   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.336
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Jeg har faktisk god erfaring med Grand for å feire familieanledning.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:54   #30
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg har faktisk god erfaring med Grand for å feire familieanledning.

Grand er stas!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:56   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Hvis du forklarer anledningen og bestiller litt på forhånd, kan sikkert de fleste restauranter klare å dra på litt med ekstra flott dessert/kake.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:01   #32
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.889
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Theaterkafeèn hadde jo vært litt snobbete på en sånn dag og et sted de aller fleste forbinder med skikkelig stil. Aner jo ikke noe om meny eller pris der da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:05   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.336
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Theaterkafeen er skrekkelig bråkete, og har blitt enda verre ette oppussingen, sies det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:10   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.523
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

St. Lars da? Grillrestauranten til Viestad? Jeg har ikke prøvd den, men har lyst.

St. Lars er en nabolagspub uten bordbestilling, så kanskje ikke helt konformasjonsmiddagmateriale.

Hva med Brasserie Blanche da? Ganske streit, fransk mat og deilige sjokoladedesserter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 20:10   #35
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fin restaurant til liten konfirmantmiddag? Pluss cateringsjappe?

Jeg tenkte også litt på Theaterkafeen. Det er litt stas, men samtidig synes jeg maten der er middelmådig. Jeg har ikke vært der etter oppussingen, det skal sies, men ganske mange ganger før.

Jeg har vært flere ganger på Ekebergrestauranten og den er jo ganske spektakulær både beliggenhetsmessig og arkitektonisk. Men maten har ikke vært helt etter forventningene. Mulig jeg har vært uheldig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no