Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-12, 06:30   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

- i min størrelse

Alltid en fordel og veldig hyggelig når man kjøper sko.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 06-07-12, 10:38   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iallefall når man kjøper sko man ikke kan rettferdiggjøre som veldig fornuftig og veldig nødvendig
(jeg har svært få nødvendige og fornuftige sko)

Gammel 07-07-12, 18:08   #3
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

50% er morsomt.

Sist redigert av Kula : 08-07-12 kl 11:24.
Kula er ikke aktiv  
Gammel 07-07-12, 21:04   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det? *myse*

Gammel 07-07-12, 21:07   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nessie: Link til Bodenkjolen?

Gammel 07-07-12, 21:31   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Nessie: Link til Bodenkjolen?

http://m.boden.co.uk/en-GB/Womens-Dr...sey-Dress.html

Jeg bestilte 14L og er ca en 40 i kjoler, og 176 cm høy.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 07-07-12, 21:45   #7
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Utrolig kule glitresko!
Med str. 38 finner jeg ALDRI kule sko på salg.

BH derimot! Der kjører jeg avvikende størrelser med 75A, og jeg har funnet så mange lekre BH'er på Hennes og Mauritz. Bilde har jeg ikke, da.

Nelly Nickers er ikke aktiv  
Gammel 09-07-12, 22:06   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Plutselig fant jeg noe deilig, sommerlig slasketøy på HM. Litt basic og en kjole jeg ALDRI hadde trodd skulle finne veien inn i min heim, spesielt ikke med tanke på mønster/print ...

Sånn kan det gå!

Ellers har jeg kjøpt sko; både på Eurosko og i Barcelona (og føttene mine har tydelig krympet tilbake til før-barn størrelse, for samtlige par er str 38, mot 39/40 siden 2006) ):

Gammel 09-07-12, 22:06   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Noen singleter og mine første shorts på sikkert 20 år. Tadaaa!!

Ja, og verdens herligste og freshe sandaler med ugle på!

Gammel 10-07-12, 17:14   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Glem for all del ikke solbrillene. Etter flere års jakt har jeg ENDELIG kjøpt meg skikkelige solbriller!!

Gammel 11-07-12, 13:19   #11
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse sommerskoene, meget passende for klimaet her i år, fant veien til meg i går:

Gammel 12-07-12, 00:11   #12
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Løpe/sykkeljakke i egentlig en litt annen blåfarge. Egentlig en guttejakke, men fungerte flott på meg. 40% rabatt.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 13-07-12, 00:51   #13
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine siste kjoleinnkjøp

Denne har print med små zebraer.

Denne har print med diverse insekter

Gammel 13-07-12, 06:41   #14
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

mocci, så fine kjoler du har funnet! Særlig den siste, med striper, hvor har du kjøpt den? Den var superfin og så ut il å være knelang eller litt lengre?

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 16-07-12, 10:03   #15
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

mocci, så fine kjoler du har funnet! Særlig den siste, med striper, hvor har du kjøpt den? Den var superfin og så ut il å være knelang eller litt lengre?

Den har jeg kjøpt fra M&CO (engelsk merke), se her:

http://www.mandco.com/home/page/home/

Jeg kjøpte den på salg til under kr 200 men kan ikke se å finne den på nettsiden lenger...

Gammel 16-07-12, 10:12   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg kjøpte den på salg til under kr 200 men kan ikke se å finne den på nettsiden lenger...

Oh, mye fint!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-07-12, 12:15   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg fikk lyst på disse to.
Men får ikke lagt de til i handlekurven, selv om det er igjen i min str.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-07-12, 12:31   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jeg har jo just kjøpt nye, fancy solbriller. Men jeg bare måtte ha denne fargebomben av et par briller da jeg fant de ensomme på en tilbudskrok på Cubus før helgen.

Gammel 16-07-12, 14:22   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Siden de andre to var utsolgt, prøver jeg denne.

Sist redigert av Nessie : 16-07-12 kl 15:32.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-07-12, 14:50   #20
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Den var fin Nessie

løve70 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.