Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pinterest og Google

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-12, 14:52   #1
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pinterest og Google

Via dette fantastiske forumet har jeg fått med meg at Pinterest er det hotteste nye, men jeg skjønner ikke helt hvordan det fungerer. Siden jeg våknet klokken 03.51 i natt (snakk om veldig lang fredag!), googlet jeg og brukte hele resten av natten på å kikke på kule ting. Jeg sendte også ønske om invitasjon. Men. Er det sånn at man bruker sitt hele og fulle navn der? Og i såfall, vil mine pins og boards og hva det nå heter komme opp ved Google-søk på meg? Det er jeg nemlig ikke så interessert i.

Noen som vet?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:01   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pinterest og Google

Jeg bruker hele navnet mitt, men har krysset av for å gjemme profilen for søkemotorer.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:03   #3
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pinterest og Google

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg bruker hele navnet mitt, men har krysset av for å gjemme profilen for søkemotorer.

Så det er mulig altså?

Er det mest vanlig å bruke navnet sitt?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:05   #4
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.714
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinterest og Google

Hadde du giddet å si noe om hva det er?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-12, 15:09   #5
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pinterest og Google

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hadde du giddet å si noe om hva det er?

Litt vanskelig, siden jeg egentlig ikke vet selv. Hvis du går inn på siden ser du massevis av bilder og ting om alt fra hager til hårfrisyrer. Så tror jeg man kan lage sine egne sider med bilder. Litt som en visuell huskeliste kanskje? Som andre får se og kan bruke hvis de vil. Men som sagt, jeg har ikke egentlig snøring.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no