Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flotte damer over 40!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 10:34   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Tommel opp

Flotte damer over 40!

Leste nettopp at flotte Vår Staude er gravid. Oppdaget da at hun faktisk er 40 år! Sprek 40 åring

Vi har jo flere flotte eksemplarer her inne på FP. Vimjer, Angelique og Amor.
Noen flere sprekinger her inne?

Jeg har en flott kvinnelig kollega på 55. Jeg fikk sjokk da jeg fikk vite alderen. Jeg trodde hun kanskje var 45.

Damer nåtildags holder seg lenge. Synes ikke dere det? Har dere noen eksempler å komme med?

Madonna er jo ikke helt ung hun heller.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 10:35   #2
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 10:40   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

"Holder seg lenge". Fordi man ser bra ut som 40-åring?

:fornærmet:

:fylte 45 igår:

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 10:41   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

"Holder seg lenge". Fordi man ser bra ut som 40-åring?

:fornærmet:

:fylte 45 igår:

Leste du ikke om kollegaen min på 55?

Gratulerer med 45 årsdagen. Er sikker på at du er en skikkelig sprek 45 åring.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 10:45   #5
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Guri Schanke er jo utrolig flott da. Også den kroppen da!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 10:50   #6
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

"Holder seg lenge". Fordi man ser bra ut som 40-åring?

:fornærmet:

:fylte 45 igår:

Gratulerer!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 10:53   #7
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Madonna blir 50 år i 2008. Hun er 48 år nå.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:45   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.557
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Jeg kjenner mange flotte damer på 40+, og selv om jeg ikke kan si at jeg nærmer meg den alderen ennå så har jeg ingen som helst problemer med å vite at jeg blir eldre. Man er så gammel eller ung som man føler seg, og alderen er egentlig bare tall som gjør det enklere å ha en unskyldning for å feire litt.

Jeg syns alle fødselsdager skulle blitt feiret med trompetfanfarer og stormende jubel.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:55   #9
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Vår er flott ja! Det mest gledelige med denne meldingen er jo at hun må har funnet kjærligheten på nytt! Jeg synes ikke det er lenge siden hun kom flyttende fra "over there" pga skilsmisse. Det er nok lenger siden enn jeg har i minnene....

Glad på hennes vegne!

Hyggelig å bli nevt i denne tråden. Tusen takk for det! Men...eh...det er noen år til jeg blir 40 altså!

Ellers går jeg Guri Schanke en god gang når det gjelder kropp...jeg skal b l i slik hun er jeg! Bare å stå på!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:56   #10
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Guri Schanke er bare råflott. De beina!

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:56   #11
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Jeg kjenner nok flest takras i 40-50 årsalderen. Jeg er 40 om et par år, men jeg, jeg holder meg bra.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 11:58   #12
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Men...eh...det er noen år til jeg blir 40 altså!

Ja, jeg stusset litt da jeg leste det.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:00   #13
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Vår er flott ja! Det mest gledelige med denne meldingen er jo at hun må har funnet kjærligheten på nytt! Jeg synes ikke det er lenge siden hun kom flyttende fra "over there" pga skilsmisse. Det er nok lenger siden enn jeg har i minnene....

Glad på hennes vegne!

Hyggelig å bli nevt i denne tråden. Tusen takk for det! Men...eh...det er noen år til jeg blir 40 altså!

Ellers går jeg Guri Schanke en god gang når det gjelder kropp...jeg skal b l i slik hun er jeg! Bare å stå på!

Beklager at jeg trodde du var 40. Med så mange barn gikk jeg vel bare utifra det. Flott er du iallefall!

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:00   #14
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Guri Schanke er bare råflott. De beina!

Jeg signerer! Jeg er helt impregnert, jeg, det vil jeg bare ha sagt.

Ellers har jeg mine eldre søstre som forbilder i så henseende, den eldste er 46 og ser fantastisk ung, flott og sprek ut.
Hun ble bedt om leg på diskotek da hun var 36...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:00   #15
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Mora mi er flott. Hun er snart 60 år, men ser ut som en 40 åring som holder seg godt.

Ja, også kjenner jeg en sykepleier som fyller 70 år i år. Jeg fikk hakeslipp da noen fortalte meg at hun blir 70 år. Jeg trodde hun var i 50-årene.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:01   #16
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Beklager at jeg trodde du var 40. Med så mange barn gikk jeg vel bare utifra det. Flott er du iallefall!

Tusen takk. Du er så god!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 12:03   #17
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flotte damer over 40!

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Mora mi er flott. Hun er snart 60 år, men ser ut som en 40 åring som holder seg godt.

Ja, også kjenner jeg en sykepleier som fyller 70 år i år. Jeg fikk hakeslipp da noen fortalte meg at hun blir 70 år. Jeg trodde hun var i 50-årene.

Min mor er 60. Hun er kjempeflott hun også. Det er ingen som tror at hun er på den alderen.

Nei det er ikke skummelt å bli eldre.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no