Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-12, 23:00   #21
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

Hva med vinterdress, er det aktuelt ?

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 23:45   #22
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

Har funnet endel innetøy, sender du meg adresse? Det var forresten lite bukser (de har blitt brukt opp), vil du ha det likevel?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-12, 21:26   #23
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.158
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

Hvordan går det, har du fått noen klær? Jeg har ikke hatt tid til å sjekke, men kan få gjort det i løpet av uka. Det blir i så fall str.92.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:13   #24
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

Bare send meg PM med adresse, Plutti, så kan jeg sende avgårde noen klær hvis behovet forsatt er der!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 12:47   #25
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

Når jeg drar på trening etterpå, så reiser en ekstra stor smartposteske i posten til deg. Sender deg pakkenr på pm, så kan du spore den undervegs.

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 19:14   #26
Plutti
Superaktiv
 
Plutti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Innlegg: 341
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Sv: Er det noen som vil gi en hjelpende hånd?

Til de jeg ikke har gitt beskjed til, så send meg en melding om porto på PM, så setter jeg inn penger på kontoen

Dere er helt fantastiske

__________________
Gutt 2003 & jente 2006
Plutti er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no