Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skikaruseller i Oslo-området?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-12, 14:34   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.139
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikaruseller i Oslo-området?

Ungene mine ser ut til å like å gå på ski. Knerten er ikke noe stort talent, men han koser seg og det går fremover. Snuppa overrasker meg stort, og jeg synes hun er riktig så flink.

Er det noen som vet om karusellrenn eller andre skirenn som de kan delta på i Oslo-området? Vi setter pris på sånne ting hvor man kan møte opp bare et par ganger, og kan la være å møte opp hvis man ikke vil.

Hvis det bare finnes for 05-barnet, så er det greit selv om 07-barnet sikkert også har lyst til å være med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 14:49   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.885
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikaruseller i Oslo-området?

Sjekket akkurat dette selv i dag.
Se Bækkelaget Sportsklubb. De har karusellrenn (utsatt) og skal også ha skirenn men har ikke satt dato.. de venter sikkert på snø.
Gutta har vært med på skirenn her før og det er gøy. Fine premier.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 15:00   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikaruseller i Oslo-området?

Telenorkarusellen er gøy, men jeg vet ikke om de har noen sentral oversikt over når det er renn de forskjellige stedene? Skiklubben til eldste har i midten av Februar tror jeg, men det er nok litt for langt unna Oslo. Her er det bare barn i skolealder som får være med. Klubbmesterskapet er derimot åpent for alle, i alle aldre, uavhengig om man er medlem i klubben eller ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 15:13   #4
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.231
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikaruseller i Oslo-området?

Lillomarka skiforening har karusellrenn, i Lillomarka arena. Man kan kjøre nesten helt fram.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no