Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får din kjære til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-11, 05:08   #81
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får din kjære til jul?

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Og nå kjenner at jeg ble nysgjerrig på hva du fikk til jul i fjor

Ok, leste svaret nå, og beklager men litt enda, og skjønner at du innførte gavestopp

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:24   #82
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Han skal få en laservater og da er verktøyet komplett vil jeg tro.
Har kjøpt Calida pysjamas, ei bok, marsipan innkjøpt fra konditoriet "Franske nytelser" og en dvd.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:28   #83
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Han skal få en laservater og da er verktøyet komplett vil jeg tro.
Har kjøpt Calida pysjamas, ei bok, marsipan innkjøpt fra konditoriet "Franske nytelser" og en dvd.

Naive Hillary. Verktøyet er aldri komplett.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:38   #84
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Naive Hillary. Verktøyet er aldri komplett.

Du har nok helt rett. Mannen er svært glad i verktøy og tar godt vare på det. Da vi flyttet inn i nyhuset så fant jeg han ikke. Da sto han og koste seg mens han hengte sirlig opp verktøyet. Han hadde glemt både tid og sted og at det kanskje var mere viktigere å få møbler og annet på plass.

Gammel 15-12-11, 15:46   #85
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min man kjøpte verktøy for å reparere tørkestativet i stedet for å kjøpe et nytt (verktøyet kostet sikkert minst like mye som stativet).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:49   #86
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen min trenger ny dyne og pute og det får han. Dynen fra meg og puten fra barna.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 15:49   #87
Michelle
X First Lady

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Min man kjøpte verktøy for å reparere tørkestativet i stedet for å kjøpe et nytt (verktøyet kostet sikkert minst like mye som stativet).

Gammel 15-12-11, 17:24   #88
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fløyel: man skal stikke og sage.

Jeg har brukt min en gang, til å skjære hull bak mediabenken til ledninger og sånt, vi hadde ikke stort nok bor. Hva den egentlig brukes til vet jeg mindre om.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 17:37   #89
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Mannen har ytret ønske om en stikksag. Hva skal man med det??

Skjære pene hjørner når man skal liste rom :har pusset opp et helt hus og stikksaga har vært hyppig fremme:

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 20:16   #90
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Drill, denne vet han ikke om. Ellers har jeg kjøpt noen gaver til oss sammen, som allerede er tatt i bruk, julekrybbe og steketakke.

Gammel 15-12-11, 20:42   #91
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mannen min trenger slipsnål, på julebordet brukte han en shingelspenne. Men han trenger også en klokke.
Er det sånn at slipsnål og mansjetter skal matche?. Isåfall hadde det vært en fin gave.

Men sånn egentlig har vi jo kjøpt vaskemaskin til hverandre.

Gammel 15-12-11, 22:29   #92
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg aner virkelig ikke.
Han leser ikke.
Han trener ikke.
Han har ingen hobby.
Han spiller ikke.
Han er ikke en friluftsmann.
Han er kjempesær på klær.

Og jeg har ikke råd til en utenlandstur eller hotell weekend eller noe i den duren.

:gahh:

Gammel 16-12-11, 00:44   #93
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Musikk eller film?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 08:04   #94
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg aner virkelig ikke.
Han leser ikke.
Han trener ikke.
Han har ingen hobby.
Han spiller ikke.
Han er ikke en friluftsmann.
Han er kjempesær på klær.

Kanskje han trenger en ny kone som kan finne passende julegaver til ham? :dukker:

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 08:21   #95
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Han får vinterjakke, turbukse og en klokke.

Gammel 18-12-11, 15:16   #96
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En dunjakke, noe ha virkelig trenger. Han har ikke hatt vinterjakke på flere år stakkars... Og så får han skjerf, genser og skjorte, Lagerfeld aftershave og konfekt fra disken.

Gammel 18-12-11, 18:12   #97
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Så masse dere gir mennene deres, da! Og jeg som synes det er vanskelig nok å komme på én ting å gi. Men han skal få sko, og konsertbillett. Jeg tror han kommer til å bli veldig glad. Han har bedt meg skrive ønskeliste, men jeg regner ikke med å få noe fra den. Han pleier å sette sin ære i å finne på noe heeelt selv. Så da vet jeg i alle fall hva jeg ikke får, da.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 19:09   #98
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Vi avventer med gave til oss til etter jul. Har planer om minipc.

Men han får ukulele, sokker og boxer fra ungene.

Gammel 20-12-11, 09:20   #99
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg ferdig, og det ble:
Moods jakke, type strikket med hette.
Lue
3-pack boxere

Gammel 20-12-11, 09:52   #100
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han får North Face bag str L, som han har snakket om et par år, men aaaldri kommer til å kjøpe. Minstemor bestemte at den skulle være oransje, siden han er i overkant glad i den fargen.
Og en Moods of Norway lue.

Tror han blir overrasket, for han er vant til å få Moods of Norway klær.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.