|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#721 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereSiden jeg startet tråden vurderer jeg nå å dele ut bøter til de som ikke har alt på stell. |
![]() |
![]() |
![]() |
#724 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereOk. Etter nesten en uke i det store utland, med julemarked, Glühwein og div museum, er det på tide å lande her. Siste oppdatering viser at jeg har 6 julegaver igjen (to av dem til barna og en til samboer). Dessuten er ingen julekort skrevet. Og jeg har allerede mottatt to. Begge hjemmelagede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere16. desember tror jeg det var. Vi satser på å sende pakker i helga og julekort rett over helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereTakk. Noen dager igjen da. Men blir nok litt å gjøre i helga her uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har begynt på julekortene i dag, får skrive resten i helgen og sende mandag.
![]() |
#728 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereMens jeg kom på at jeg ikke hadde egg til melis-egg-sitronsaft-pepperkakehus-limet jeg skulle lage og har tilbragt kvelden surfende på sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
Heldig! Jeg mangler til tre, men vet sånn ca hva jeg skal kjøpe, så det skal gjøres lørdag formiddag.
![]() |
#731 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereMangler nå kun et gavekort og å få postet julekortene. Frimerker er på plass.
![]() |
![]() |
#732 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereHer er de hundre pakker pakket inn og julekortene har jeg begynt å skrive. De pakkene som skal med postmannen gjør jeg endelig klare i dag og leverer på postkontoret i morgen.
![]() |
#733 |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereSendt endel julekort i dag morges.
![]() |
#735 |
maler
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg var i rute. Det gikk over. Jeg må prøve å skaffe resten av sendegavene idag og finne igjen julekortene så vi kan få sendt det. Og så lurer jeg på om man får tak i kalendere fortsatt.
![]() |
#736 |
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereAlle julekort klare! Har sendt nesten alle, de siste går ut i dag. En stor ting for meg som stort sett har sendt romjulskort.
![]() |
#737 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJulekort til utlandet er sendt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har vært på skolen hele uka, og julen har vært langt vekk. Jeg har eksamen som skal leveres i januar (
![]() |
#739 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har fått sendt alle julegaver som skal sendes i dag, samt kjøpt frimerker til julekortene så jeg bare kan poste de over helga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#740 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereNå har jeg fått skrevet, funnet adresse og klistret frimerke på de siste julekortene som skal sendes. Mannen er på butikken nå, og poster dem i samme slengen. Det er godt å ha det unna, så jeg tror jeg skal skrive de som skal leveres personlig i kveld. Alle sende-julegavene er også klare, skal levere dem til søsteren min som jeg skal sende sammen med i dag. Også håper jeg boren til mannen og hans kone kommer med ønskeliste snart, så vi får kjøpt noe til dem. Da er vi vel så godt som i boks med julegavene |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|