|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg har "Å stoppe blod" liggende, begynte på den for en god stund siden men mistet leselysten. Nå starter jeg igjen. |
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?
Denne har jeg også lest litt i. Interessant å se hvor sterkt dette har stått og fortsatt står i den nord-norske kulturen. Men det er noe med fortellermåten til Henriksen som gjør den litt trå å komme gjennom. |
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Jeg har akkurat lest ferdig Drømmehjerte av Cecilia Samartin, og det er noe av det vakreste jeg har lest noensinne.
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Hva leser du nå?Frihet av Jonathan Frantzen. Og den er så fin at jeg gleder meg til hver eneste lille lesestund.
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva leser du nå?
Ja, den er helt fantastisk. Jeg hadde et sånt elsk/hat-forhold til folka i boka at hodet mitt nesten kokte til slutt.
|
|
#8 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hva leser du nå?En utrolig treg start på leseåret 2012 for min del.
|
|
|
#10 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva leser du nå?Jeg er akuratt ferdig med Hånden som først holdt min av Maggie O'Farrell, og har begynt på Hjemstavn av Arnaldur Indriðason. |
|
|
|
|
#11 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: Hva leser du nå?Skal begynne på Kathrine Webb sin "Det du ikke ser"
|
|
|
#12 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Ny bok: I morgen var jeg alltid en løve, av Arnhild Lauveng. |
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Sliter meg gjennom Krokodillens gule øyne/Pancol. Fikk den anbefalt av kunde i bokhandelen - den var visst så fantastisk at den måtte jeg bare lese. Vel, jeg må bare innse at "damebøker" stort sett ikke er noe for meg. Jeg syns selv at jeg leser og leser, men boken vil jo ingen ende ta... Pleier å legge fra meg kjedelige bøker, men nå har jeg kommet så langt at jeg nesten må lese hvordan det går.
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser Korrigeringer av Franzen nå. Likte Frihet veldig godt, men er hittil skuffet over denne. Håper det tar seg opp. |
|
|
|
|
#15 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva leser du nå?Jeg leser "Let's pretend this never happened" av Jenny Lawson a.k.a. TheBloggess.
|
|
#16 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Bind 6 i Norges nasjonallitteratur: Folke- og huldreeventyr av Peter Christen Asbjørnsen og Jørgen Moe.
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Har nettopp lest ut Jussi Adler Olsens Journal 64. Kjempebra bok. |
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Hva leser du nå?Min afrikanske farm av Karen Blixen. Jeg elsker den etter de første 40 sidene.
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser du nå?Akkurat ferdig med "Æresordet", bok nummer 3 i Tor Bomann-Larsens serie om Kongefamilien. En kjempeflott bok, velskrevet og lett å lese. Tror jeg må skaffe meg hele serien.
Denne har jeg hørt så mye om i det siste, at jeg har satt den på lese-listen min. Gleder meg |
|
|
![]() |
|
|