Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva var det i kalenderen i dag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-11, 13:19   #181
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg fikk belte, ett som passer supert til en rød kjole jeg har; lånte det av venninna mi på jentetur en gang, fallt helt for det men klarte ikke finne noe lignende jeg likte like godt. Nå har altså hun forært meg sitt i dagens luke!

Det var utrolig snilt!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 13:26   #182
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Voldemort. I Lego.

Det hadde forresten sjuåringen min elsket.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 13:34   #183
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene fikk mer i playmokalenderen, det var noe med et bissel til hesten til lillesøster og et eller annet til ridderen til storebror. Mannen fikk to sjokoladebiter.
Ja og så fikk mannen en runde av lillesøsters oppkast som en ekstra kalendersurprise! Jeg kjenner jeg er glad for at jeg ikke har satset på aktiviteter som må utføres på slike dager....

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 13:42   #184
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Langpanne! Du verden. Hvordan henger man en langpanne på en kalender?

Hvorfor åpnet du så mange, forresten?

Vi henger ikke opp våre. Vi liker å åpne sammen. Jeg kommer også til å vente med onsdagens pakke til mannen kommer hjem på kvelden. Og så kan jeg bjuda på en ekstra opplysning her: Vi kjøper ikke julegave til hverandre(i så fall bare noe smått), derfor inneholder kalenderen gjerne litt store ting.

Gammel 04-12-11, 13:50   #185
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk en underkjole fra Culture i dagens kalender!
Og storebror fikk åpne ungenes kalender, han ble i fyr og flamme over en minipakke med coco pops. Lillesøster fikk pepperkakestjerne.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 13:51   #186
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Ingenting. Ungane øydela kalenderen i går, så den er pakka vekk.

Haha hva skjedde?

Tre stk!
Gammel 04-12-11, 14:19   #187
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Haha hva skjedde?

Dei sneik seg ned og tok med seg pakkene opp på rommet og åpna nesten alle saman. Så derfor var kalenderen ferdig i går.

Gammel 04-12-11, 14:26   #188
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror fikk denne:

Lillesøster får tur på resturant.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 14:27   #189
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

I går fikk han en liten sjokoladenisse (det er det på lørdagene, som altså er eneste ukedag han får spise snop) og i dag en form til å stikke ut kaker med, for altså var dagens egentlig aktiviteten "vi baker kakemann", noe Knerten ikke egentlgi helt forsto, men nå er de da bakt, og smakt på, så nå er han fornøyd.

Gammel 04-12-11, 15:14   #190
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eldste fikk truse og tyggegummi,mellomste fikk Cars lego og minste fikk vel en sjokoladenisse hvis hun fikk noe.

Gammel 04-12-11, 15:20   #191
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Tur på badeland.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 15:33   #192
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Dei sneik seg ned og tok med seg pakkene opp på rommet og åpna nesten alle saman. Så derfor var kalenderen ferdig i går.

Jeg må le litt, men huff så irriterende. Hvor sint ble du på en skala fra 1-10?

Tre stk!
Gammel 04-12-11, 16:46   #193
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg blei ikkje sint. Eller jo litt. Men mest skuffa og lei meg.

Gammel 04-12-11, 17:06   #194
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Eg blei ikkje sint. Eller jo litt. Men mest skuffa og lei meg.

Å, stakkars deg. Jeg hadde også blitt skuffet og lei meg.

Gammel 04-12-11, 17:11   #195
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Her er det bare guttungen som har kalender.

1. desember: Duplo-sau
2. desember: Duplo-katt
3. desember: To fargeblyanter
4. desember: Tegnebok (Mikkes klubbhus)

Gammel 04-12-11, 17:49   #196
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Stakkars deg ja. Skjønner deg godt! Håper de lærte noe. Du har klart å skape stor forventning da, siden de ikke klarte å stå i mot.

Jeg har bare hengt opp til og med i morgen jeg, ikke fordi jeg ikke tror de klarer holde seg, men fordi jeg ikke har mer klart.

Tre stk!
Gammel 04-12-11, 17:51   #197
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Trur nok ikkje dei lærte noko som helst.

Gammel 04-12-11, 17:53   #198
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så utrolig kjedelig. Skjønner at jeg har hatt flaks som aldri har opplevd kalenderplyndring, til tross for at de har hengt tilgjengelig også for ett- og toåringene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:09   #199
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Idag fikk Pottifar aktivitetesbøker i matte, mens Marihøna fikk ei bok om dyreunger. Begge deler falt i smak

Gammel 04-12-11, 23:52   #200
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De eldste finn en sånn boks med kjeksstenger og sjokolade-og jordbærkrem.
Minsten fikk en cars sprutevannleke.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.