|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Cupcakes, feminismens død?Jeg har aldri strøket på en eksamen. Ikke bra kanskje? Jeg greide å få 9 på en da hvis det teller. (= 2,5 etter gammelt universitetssystem).
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Cupcakes, feminismens død?
Også er du litt artig og søt, da
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fikk ikke sett programmet, men utifra dette (dårlige?) utdraget får jeg virkelig ikke taket på hva hun vil fram til og egentlig mener.
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Hun synes nordmenn er slemme og dumme og staten dikterer oss og vi er en gjeng zombier uten egne meninger, mens hun har sett lyset og Vet Bedre, selvsagt., I et nøtteskall.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
![]() |
|
|