|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!
Jeg fikk min pakke nå på 12. dagen. Det stod levering etter 10-14 dager da jeg bestilte, så da tenker jeg det er greit. Har aldri fått noe senere enn det, og det kan jeg leve med.
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Jeg handlet hos dem for første gang på salget nå og de har sendt feil vare. Er veldig spent på om det jeg egentlig ville ha er på lager enda. Ikke veldig imponert over dem jeg heller.
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Lommebok, mobilbeskyttelse og partyveske i ett, fra Michael Kors!!
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Jeg har fått, jeg har fått - sååå fornøyd!!
|
|
#8 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Halv pris på skoletter og støvletter hos Mani. |
|
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Kjøpte meg en superfin bluse fra Branting idag. Kostet opprinnelig 1199,- og minus 70% så var det en fin pris gitt
|
|
|
#12 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Hvilken strørrelse kjøpte du på Disney-kjolen, Elisabet?
|
|
|
#13 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Ny hvit iPad med lysblått deksel |
|
|
|
|
#14 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Str. 38. Det er bare den størrelsen de har igjen også. Jeg bruker M i Cream klær og sånt. Kjolen var romslig ellers, men en kunne ikke dytte puppene for høyt opp med push-up, for den var trangere akkurat helt øverst mellom armene. Utrolig deilig kjole. |
|
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Jeg har fått meg ski!
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Gratulerer med ski!
|
|
|
#17 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Har gjort tidens handle hos LaRedoute. De hadde i forrige uke en sånn 24-timerskode hvor man fikk halv pris, på rød pris. Da jeg testet koden dagen etter, virket den og jeg tok sjansen på å handle. Siden koden egentlig ikke var gyldig, skulle den ha vært sperret, men det var da ikke gjort. Etter litt mailer frem og tilbake, fikk jeg varene for den fult nedsatte prisen. Handlet til meg og ungen, ganske dyre ting. Skal betale 2089,- og hele handlen hadde en vanlig dag kommet på 7500,- Føler jeg har gjort STOR kupp!
|
|
|
#18 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Shit, ville disse fire plaggene ha kostet 7000,- kroner vanligvis?
|
|
|
#20 |
|
I endring
|
Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!Jeg gjorde kupp på en lokal butikk i går, fikk med meg 2kjoler, 1underkjole, 1 jeans,2 topper, 2 lange cardians, 1 lang genser og ett skjerf. Skulle ha kostet 7000kr og jeg betalte 1700.
![]() |
|
|