Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 08:56   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke handler hos La Redoute lenger. Det er nå 12 dager siden jeg bestilte klær, og ordrestatus er fremdeles "Pakkes på sentrallager". Jeg venter på en genser jeg hadde tenkt å bruke denne helgen.

Jeg fikk min pakke nå på 12. dagen. Det stod levering etter 10-14 dager da jeg bestilte, så da tenker jeg det er greit. Har aldri fått noe senere enn det, og det kan jeg leve med.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 26-01-12, 18:09   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke handler hos La Redoute lenger. Det er nå 12 dager siden jeg bestilte klær, og ordrestatus er fremdeles "Pakkes på sentrallager". Jeg venter på en genser jeg hadde tenkt å bruke denne helgen.

Jeg handlet hos dem for første gang på salget nå og de har sendt feil vare. Er veldig spent på om det jeg egentlig ville ha er på lager enda. Ikke veldig imponert over dem jeg heller.

Gammel 26-01-12, 17:18   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Lommebok, mobilbeskyttelse og partyveske i ett, fra Michael Kors!!

Gammel 27-01-12, 21:50   #4
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Hvor kan denne kjøpes? :sikle:

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 28-01-12, 13:01   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

åh! Knall. Paula?

Gammel 07-02-12, 14:38   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått, jeg har fått - sååå fornøyd!!

Gammel 15-02-12, 21:26   #7
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått, jeg har fått - sååå fornøyd!!

Kul! Hvor mye?

Gammel 26-01-12, 18:36   #8
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Halv pris på skoletter og støvletter hos Mani.

Sorel 1964 (?) Drukner dessverre i de fine Joan of Arcticene og måtte ha noen lavere.

Disse skinnskolettene fra Sixtyseven:

Jenny by Ara Sheffield. Tøffe støvletter med ekstra vid legg. Mine er sorte.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 26-01-12, 20:28   #9
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nytt fra White Stuff.

Gammel 26-01-12, 20:36   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

De skrev til meg på Facebook at 15 dager er normalt. Jeg tror jeg holder meg til Ellos.

Gammel 26-01-12, 22:54   #11
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Hvor: I bakvendtland
fimba er litt kulfimba er litt kul
Standard

Kjøpte meg en superfin bluse fra Branting idag. Kostet opprinnelig 1199,- og minus 70% så var det en fin pris gitt Finner dessverre ikke bilde av den, men den er beige med blondekant nederst og på ermene.

Gammel 30-01-12, 23:33   #12
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Hvilken strørrelse kjøpte du på Disney-kjolen, Elisabet?

Gammel 31-01-12, 07:45   #13
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny hvit iPad med lysblått deksel

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hero2_20111004.jpg (12,5 KB, 11 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 31-01-12, 09:27   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Hvilken strørrelse kjøpte du på Disney-kjolen, Elisabet?

Str. 38. Det er bare den størrelsen de har igjen også. Jeg bruker M i Cream klær og sånt. Kjolen var romslig ellers, men en kunne ikke dytte puppene for høyt opp med push-up, for den var trangere akkurat helt øverst mellom armene. Utrolig deilig kjole.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 31-01-12, 14:20   #15
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Jeg har fått meg ski!

Haha, ikke alle sammen selvsagt, men ETT par av disse!

Gammel 01-02-12, 08:34   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med ski!

Gammel 02-02-12, 12:29   #17
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Har gjort tidens handle hos LaRedoute. De hadde i forrige uke en sånn 24-timerskode hvor man fikk halv pris, på rød pris. Da jeg testet koden dagen etter, virket den og jeg tok sjansen på å handle. Siden koden egentlig ikke var gyldig, skulle den ha vært sperret, men det var da ikke gjort. Etter litt mailer frem og tilbake, fikk jeg varene for den fult nedsatte prisen. Handlet til meg og ungen, ganske dyre ting. Skal betale 2089,- og hele handlen hadde en vanlig dag kommet på 7500,- Føler jeg har gjort STOR kupp!

Her er tingen til meg:

Miss Sixty bukse,

Pepe genser,

En topp som kom på 29,- Vet ikke om den er helt meg, men den var så billig.

T-skjorte fra Pepe,

Da har man litt hverdagstøy i vente.

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 03-02-12, 20:37   #18
fimba
Superaktiv

fimba sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Skal betale 2089,- og hele handlen hadde en vanlig dag kommet på 7500,-

Shit, ville disse fire plaggene ha kostet 7000,- kroner vanligvis?

Gammel 03-02-12, 22:14   #19
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av fimba, her.

Shit, ville disse fire plaggene ha kostet 7000,- kroner vanligvis?

Hun kjøpte noe til barna også står det, det ligger i shoppingtråden for barna.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 02-02-12, 12:32   #20
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gjorde kupp på en lokal butikk i går, fikk med meg 2kjoler, 1underkjole, 1 jeans,2 topper, 2 lange cardians, 1 lang genser og ett skjerf. Skulle ha kostet 7000kr og jeg betalte 1700.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.