Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-12, 13:46   #1
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Røde Art støvletter (på 60%)

Måtte jo ha røde støvletter til dette skjørtet:

Og der ble jeg en omslagskjole rikere. Takk for tipset.

Gammel 28-01-12, 14:56   #2
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelig kjole, et av mine beste kjøp fra White Stuff.

Gammel 31-01-12, 09:33   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Nydelig kjole, et av mine beste kjøp fra White Stuff.

Nydelig! Dyr?

Gammel 31-01-12, 10:48   #4
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Nydelig! Dyr?

Den koster 49,95 pund som tilsvarer NOK 458. Frakt på 12 pund.

Se lenke:

http://www.whitestuff.com/eureeka-dr...860_doe_brown/

Sist redigert av mocci : 31-01-12 kl 12:30. Årsak: tilføyelse
mocci er ikke aktiv  
Gammel 28-01-12, 16:34   #5
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Skjorte fra Humanoid:

Fra Line Of Oslo:

Bildene er fra fineting sin blogspot der jeg har kjøpt de.

Christa er ikke aktiv  
Gammel 30-01-12, 20:39   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt med Cardigan fra Cream:

Også har jeg kjøpt meg en fin svart kjole av merket Disney. Var satt med fra 1290,- til bare kr 200,- på landromantikk.no.

Den var akkurat litt trang over puppene, men det gikk bra uten push-up bh under, men satt fint på allikevel. Også har jeg kjøpt et fin grått skjerf fra Manzini med svarte store stjerner på som passet perfekt til kjolen.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 23-01-12, 19:31   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Prøver å overse de fine skjørtene dere bestiller, men det er jammen ikke lett....

Gammel 23-01-12, 22:32   #8
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jammen atte, hvor da Tussilago? Skoene altså.

Gammel 24-01-12, 09:01   #9
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jammen atte, hvor da Tussilago? Skoene altså.

De er kjøpt på en lokal butikk på Hell som heter Skodilla. De har masse fine skomerker, bl.a Art og Fly London mm. Har hatt 60% prosent på store deler av butikken nå... men klarte å beherske meg til et par støvletter (pluss et par sko i gave til venninne).

Gammel 24-01-12, 20:13   #10
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 24-01-12, 20:21   #11
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

De er kjøpt på en lokal butikk på Hell som heter Skodilla. De har masse fine skomerker, bl.a Art og Fly London mm. Har hatt 60% prosent på store deler av butikken nå... men klarte å beherske meg til et par støvletter (pluss et par sko i gave til venninne).

Tror neppe de har 60% når vi skal oppover.
Det er begredelig med salg på sko her altså.

Gammel 26-01-12, 21:13   #12
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 27-01-12, 14:04   #13
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2 beige skjerf

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ViewPicture.jpg (81,8 KB, 30 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 01:54   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lang er den røde kjolen? Jeg er 176.

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 08:31   #15
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor lang er den røde kjolen? Jeg er 176.

Jeg er 171, og den var rikelig lang til meg (litt under knærne).

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 24-01-12, 19:54   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk den lange hvite ullgenser/tunikaen fra Boden i dag, og de hadde klart å sende størrelse 18 istedet for 14. Den var som et telt.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 25-01-12, 22:41   #17
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke handler hos La Redoute lenger. Det er nå 12 dager siden jeg bestilte klær, og ordrestatus er fremdeles "Pakkes på sentrallager". Jeg venter på en genser jeg hadde tenkt å bruke denne helgen.

Gammel 25-01-12, 22:45   #18
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Jeg bestilte noe hos sparkjøp den 12.jan. Da det var blitt den 19 og den enda ikke var sendt, sendte jeg en mail og spurte hvorfor. Fikk svar:
Hei
Beklager, men vi har en leveringstid på ca 14 dager.
Sender varene så raskt vi kan.

Troode ikke det var slikt lenger..

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 26-01-12, 08:03   #19
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke handler hos La Redoute lenger. Det er nå 12 dager siden jeg bestilte klær, og ordrestatus er fremdeles "Pakkes på sentrallager". Jeg venter på en genser jeg hadde tenkt å bruke denne helgen.

Jeg har handlet derfra for første gang og fikk en epost fra dem i morges om at pakken min nå var sendt. Det er 14 dager siden jeg bestillte og jeg må si at jeg synes dette er altfor dårlig og frister meg ikke til å handle derfra igjen.

Gammel 26-01-12, 08:06   #20
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg må ha vært uheldig på dette januarsalget. Kjolen jeg bestillte, og betale for over nett, fra Mette Møller er visstnok utsolgt selvom det var fullt mulig å bestille den og betale for den.

I tillegg så har visstnok pakken min fra Tulip og Tatamo kommet bort i posten. Må innrømme at jeg ikke trodde pakker kom bort i posten lenger når sporing og alt foreligger, men det er denne beskjeden jeg har fått når jeg nå har etterlyst tunikaen jeg bestilte den 18.januar. Det finnes ikke flere på lager så dette plagget får jeg heller ikke.

Som trøst for det hele er nå dette på vei til meg;

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 398507_370126056337217_120385711311254_1682414_653763513_n.jpg (100,4 KB, 40 visninger)
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.