|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nå kan jeg endelig rapportere med stolthet at julekortene som ble bestilt og hentet for noen uker siden fortsatt ligger i skuffen i skatollet. Noen er delt ut, og jeg har glemt å føre liste over hvem som har fått.
|
|
|
#2 |
|
Stiv
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg hører egentlig ikke hjemme i denne tråden. Men jeg synes at den passer fint til å komme med et hjertesukk: Det er usannsynlig kjedelig å vaske hus!
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jepp, lister meg snart ut av tråden....spørs hva standarden egentlig er. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Permakulturell
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Ha! En julegave på vei med UPS fra USA og en gave delegert til mann. Da gjenstår to nieser og et par tullegaver. Fokusskifte over på opprydding i heimen slik at den lille julepynten som er fremme skal synes.
Pust inn, pust ut. Pust inn, pust ut. Fortsett. Sist redigert av Eia : 15-12-11 kl 16:31. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har omtrent sju unger på besøk. Da får jeg i det minste et spark bak til å rydde/vaske gangen før de blir hentet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Huff, jeg er kommet til det punktet at jeg lurer på hvor den nedre grensen for juleforberedelser går. Og då mener jeg selvsagt hva jeg virkelig MÅ gjøre for at barna skal få noe av sitt veldige julebehov oppfylt.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Gaver, tre og mat = bra nok jul.
|
|
|
#9 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Silje og ming: dere er herved ikke lenger sinkesjusker. Gratulerer!
|
|
|
#10 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Hvor er tråden for ex-sinkesjusker, da? Juleplanleggerne har jo allerede pyntet treet og vasket rundt huset, sendt ut håndskrevne, hjemmescrappede julekort, laget hjemmelaget leverpostei og ribberull og hva_har_du. Jeg er liksom ikke der heller...
|
|
|
#14 |
|
Har diplom
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Det blir jul, selv med møkkete gulv. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Off the map.
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg er nå ferdig med:
|
|
|
#16 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?
Ja, nå lurte du meg skikkelig...
|
|
|
#17 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Får vaskehjelp på mandag og bestilte 7 slag fra ei lokal bakstedame i dag....I helgen skal jeg smelle sammen en eller annen deig, så ungene får kjevlet og herjet på og så vil jeg se Hjelp det er juleferiie
|
|
|
#18 |
|
Har diplom
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg skjønner ikke hvilken tråd som er hvilken av denne og den andre. Jeg skal kjøpe julekaker i år, har jeg bestemt. Kanskje bakeri var lur ide? Jeg hadde tenkt Kiwi, men hvis jeg kjøper på bakeri kan jeg jo late som jeg har laget dem selv? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har ingenting klart. |
|
|
|
#20 |
|
Permakulturell
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg får bare bakt når sønnen min tvinger meg. Merkelig. Vanligvis lager jeg alt fra bunnen av, men når det kommer til kaker og annen søtbakst gjelder visst ikke den regelen.
|
![]() |
|
|