Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Laster dere ned lovlig eller ulovlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 13:43   #11
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Laster dere ned lovlig eller ulovlig?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Mulig jeg undervurderer folk, men erfaringsmessig gjør jo folk slikt for å slippe å bruke penger på det.

Jeg vil heller ikke bevege meg inn på å snakke om hvorfor folk gjør som de gjør. Men akkurat det mange sier her, at de ikke laster ned musikk og filmer som de i stedet kan betale for, men kun tv-serier, det er et eget punkt i diskusjonen altså. Det er slik med meg også. Jeg er ikke gjerrig, jeg er ikke redd for å bruke penger. Men jeg finner ikke noen måte å betale for tv-seriene på, og da velger jeg å heller gjøre noe ulovlig. Ikke fordi det er min rett, men det er en av de gangene hvor jeg av beleilighetsgrunner velger å gjøre noe jeg ikke har lov til. Det er som hvis du har lyst til å ta t-banen til jobb, og så nekter billettautomaten å sluke den ene tikroningen du har, slik at du ikke får kjøpt billett. Da kan du reise uten billett og risikere bot. Helst ville du betalt, men det gikk ikke, og så gidder du ikke å dra hjem for å hente bilen i stedet. Ingen merker at du tok opp plass på banen, ingen andre måtte stå for at du skulle få sitte, så du velger å gjøre det mest beleilige for deg der og da.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.