Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lite smart venninne

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-11, 22:21   #181
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lite smart venninne

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Her er noe øvingsmateriale til treige venninner:
http://p3.no/radioresepsjonen/oneliners/

ÅÅÅÅh! Der sto jo får-vitsen.

-Får får får?
-Nei, får får lam.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-11, 22:31   #182
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

- Mor, sjå alle føglan.
- Nei, det der er ikkje alle føglan.

Gammel 04-11-11, 22:52   #183
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Altså. Om jeg er så sint at jeg føler for å si noe bannskap, så pakker jeg det ikke inn i en dato altså. Da sies det rett ut, og gjerne høyt.

Det var ekstra morsomt å si dette da vi var småjenter og egentlig ikke hadde begynt å banne. Vi følte oss litt kreisie da.

Gammel 05-11-11, 18:42   #184
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Nå kom jeg på en episode som jeg ble råflau over venninna mi for.
I sommer var vi på en happening ute i "nowhere", hvor plutselig Kjell Inge Røkke åpenbarte seg på scenen, og lirte ut av seg den ene pinlige, bløte vitsen etter den andre. Venninna mi ble skikkelig puteflau over han og beklaget seg til faren sin over at Røkke hadde så platt humor. Først en time senere gikk det opp for henne at det var en lokal komiker som parioderte han.
Men herlighet så lik han var! Det skal hun ha.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 23:27   #185
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Suppehue er litt kul
Standard

Dyslektiske tomater!

Kenneth?! igjen.

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 12:42   #186
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Suppehue, her.

Dyslektiske tomater!

Kenneth?! igjen.

Ikke sant? Jeg ler meg skakk hver gang jeg skal prøve å fortelle den vitsen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 19:05   #187
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kom på en ny blond episode min "venninne" hadde. Det var sommeren 04 i Moskva. Venninnen min var sammen med sin mann og sin svigerbror. Venninnen min legger merke til at svigerbroren har et svettearmbånd rundt håndleddet. Hun hadde aldri sett vitsen med slike. Hun svettet vel og merke svært lite generelt, men hun kunne ikke forstå at håndleddssvette var et så utbredt problem at dette var noe alle måtte ha. Hennes svigerbror tar så hånden, med svettebåndet, og stryker det over den svette pannen! :shock: Var det virkelig DET de skulle brukes til.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 19:45   #188
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Suppehue er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg kom på en ny blond episode min "venninne" hadde. Det var sommeren 04 i Moskva. Venninnen min var sammen med sin mann og sin svigerbror. Venninnen min legger merke til at svigerbroren har et svettearmbånd rundt håndleddet. Hun hadde aldri sett vitsen med slike. Hun svettet vel og merke svært lite generelt, men hun kunne ikke forstå at håndleddssvette var et så utbredt problem at dette var noe alle måtte ha. Hennes svigerbror tar så hånden, med svettebåndet, og stryker det over den svette pannen! :shock: Var det virkelig DET de skulle brukes til.

Lightbulb!

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 19:55   #189
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Opppps... Herregud, det der visste ikke venninna mi heller. Godt hun ble opplyst this very moment.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 19:57   #190
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Opppps... Herregud, det der visste ikke venninna mi heller. Godt hun ble opplyst this very moment.

jeg tror vi har samme venninne.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 20:10   #191
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Ikke min heller, at det går an altså.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 17:21   #192
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

2.11. (aen i ellevte) minner litt om faen i helvete.

Det er min bursdag, og jeg skjønnte det rundt 10 års alderen.
Får høre det hvert enda år fortsatt, men litt kul dato er det jo, den skal jeg ha.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:18   #193
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Er det her eg skal fortelje om vår mor (vår ikkje så fryktelig smarte mor) som forsøkte å vaske golvet i heisen i alle blokkas fire etasjar. Det var da merkerlig kor rein heisen i andre etasje var da!?

Gammel 07-11-11, 21:20   #194
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Er det her eg skal fortelje om vår mor (vår ikkje så fryktelig smarte mor) som forsøkte å vaske golvet i heisen i alle blokkas fire etasjar. Det var da merkerlig kor rein heisen i andre etasje var da!?

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:23   #195
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist redigert av Karamell : 07-11-11 kl 21:50.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:29   #196
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dauer!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:30   #197
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:31   #198
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Eeeer det muuulig! Ha ha ha.

Gammel 07-11-11, 21:48   #199
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Min venninne, Nugattililje, hadde heller aldri skjønt tomat-vitsen før nå.

Får litt 80s flashback av hvorfor-vitser. Hvorfor kan ikke jeg hoste når Morten Harket? Hvorfor kan ikke jeg hinke når dørhank?

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 19:53   #200
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min venninne Gwendoline brukte veldig lang tid på å skjønne at TGI'en i TGI Friday (spise/drikkestedet) stod for Thank God It's ... Friday. Hun latet som hun selvsagt visste det ovenfor selskapet sitt da, og det skjønner jeg jo godt. Dumme dama..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.