Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-11, 13:24   #221
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

De har nå fått inn XS og S i butikken på NAF-huset, M skal komme i løpet av dagen. :thriller:

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:29   #222
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er den vittigste tråden.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 13:32   #223
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Dette er den vittigste tråden.

Nå håper jeg virkelig at dere har rett altså så jeg slipper å fryse i vinter. Skal vel ned mot -30 i år også vel.

Gammel 31-10-11, 13:42   #224
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Denne tråden er ikke bra for blodtrykket mitt!

Fake it 'til you make it
Gammel 31-10-11, 14:37   #225
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

De har nå fått inn XS og S i butikken på NAF-huset, M skal komme i løpet av dagen. :thriller:

Og hva med XL?

Tar de ikke inn så store klær? Det svarte de i hvert fall da jeg etterlyste regnkåpe i str 46. For store mennesker trenger verken beskytte seg mot regn eller kulde.

Gammel 31-10-11, 14:50   #226
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

De hadde XL på Forus Tjorven, men det hjelper jo ikke deg.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:51   #227
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kan vel prøves andre steder også, så kan man bestille på nett? Det gjorde jeg. Jeg innså at jeg ikke ville rekke XXL før tilbudet var over, så jeg prøvde på Anton Sport.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 14:53   #228
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og hva med XL?

Tar de ikke inn så store klær? Det svarte de i hvert fall da jeg etterlyste regnkåpe i str 46. For store mennesker trenger verken beskytte seg mot regn eller kulde.

Joda, men det er en budbil som leverer jakkene til butikken, jeg tipper det bare er plass til en ladning av hver størrelse av gangen per utkjøring, og så startet de med XS.

Fake it 'til you make it
Gammel 31-10-11, 14:55   #229
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Og hva med XL?

De hadde mange på Alna, både L og XL.
Jeg prøvde den, men må innrømme at jeg ikke synes den er så fin, så jeg lot den henge.

Gammel 31-10-11, 15:39   #230
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Jeg endte opp med å bestille den på nettet, og nå er den på vei hjem til meg.

Nå satser jeg på kjempeflaks og at været i vinter finner for godt å ligge på -2 til -5 hele sesongen, slik at jeg får minimalt med bruk for denne og ditto krymp i strømutgiftene.

Fake it 'til you make it
Gammel 31-10-11, 19:35   #231
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En slik en i str xs er nå på vei til meg!
Alle planer om å seige seg oppe til 24 gikk i vasken da et knøtt fant det for godt å våkne. Så en snill gubbe sleit seg opp av sengen og la inn en bestilling før fuglene prompet i dag, og det enda til han lever det gode liv på hotell og kunne ha sovet godt en god stund utpå kvisten.

Nå blir det ulidelig spennende å se hvordan herligheten passer da!

Gammel 31-10-11, 20:05   #232
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde ikke flere igjen i XL på Alna kl 19 i kveld. Det mangla uansett så mye på hoftene i L at jeg ikke tror at det hadde gått.

Ikke er jeg sikker på om jeg trengte noen sånn jakke heller. Den var utrolig tykk, og jeg er ganske varm av meg.

Gammel 31-10-11, 20:19   #233
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følte at den ble for lang for meg. Ikke at det skal så til, da.

Gammel 31-10-11, 20:27   #234
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

XXL har HH-jakken min på tilbud også Så den blir MIN i morgen!

Gammel 31-10-11, 20:31   #235
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg følte at den ble for lang for meg. Ikke at det skal så til, da.

Hvor høy er du da?

Gammel 31-10-11, 20:54   #236
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Hvor høy er du da?

161 centimeter.

Gammel 31-10-11, 21:04   #237
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

*Gulp* ... da er det en mulighet for at jeg også kommer til å synes den er for lang. Evt at 8 cm utgjør en hel haug.

Gammel 31-10-11, 21:14   #238
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Åtte centimeter er jo en del, da. Også kommer det jo an på hvor lang du liker å ha slike plagg. Den rakk meg til knærne. Jeg synes at midt på låret er mer passende parkaslengde.

Gammel 31-10-11, 21:17   #239
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 166, og elsker at den er så lang.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 21:26   #240
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Jeg liker vel øvre del av låret om jeg kan velge på øverste hylle.
Føler meg fort klovnete om de blir for lange.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.