|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Fortynnet
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg trodde også jeg måtte ha L ut fra en måltabell ett eller annet sted, men det viste seg å være altfor stort og ble skikkelig bomsete. M passer akkurat. Det trangeste punktet er over brystet. Det er det kritiske punktet for meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
bits and pieces
|
![]() Sv: North Face Arctic Parka
Hva slags mål har du da?
![]() |
![]() |
#187 |
bits and pieces
|
![]() |
![]() |
#188 |
kamerat
|
Det er som meg, temmelig nøyaktig, og jeg passer fint i L.
![]() |
#190 |
kamerat
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg tror nok i hvert fall mitt smaleste punkt er mye høyere opp enn ditt, Fjonka.
![]() |
#192 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg kjøpte L når jeg var i USa i helgen. Den var relativt trang over brystet og ejg ahter å ikke kunne bevege armene fordid ets rammer over brystet. super fornøyd og gleder emg til å ta den i bruk |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
maler
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaDen er jo ganske smal over brystet, har midja ganske høyt og rommer mye mer over hoftene enn det målene tilsier. Så man bør ikke gå opp i størrelse fordi målene sier at man ikke får plass til hoftene så lenge overkroppen stemmer vil jeg påstå.
![]() |
#198 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg syns også den er vid over hoftepartiet. Nesten litt for vid. Kjøpte str M til mine ammepupper, men er litt redd for at kanskje S vil passe bedre når ammeperioden er over. Men men. Og så kjøpte jeg jo selvsagt til full pris |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
bits and pieces
|
Uffda.
![]() |
![]() |
|
|