Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Crocs til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 22:35   #21
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

De har jo på lillevinkel.no. Ikke vits i å bestille fra ytlandet.

Nei betyr prisen ingenting så , fra utlandet koster de ca 280 til voksne og ca 230 til barn. På lillevinkel 598 til voksne og 398 til barn.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:38   #22
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Nei betyr prisen ingenting så , fra utlandet koster de ca 280 til voksne og ca 230 til barn. På lillevinkel 598 til voksne og 398 til barn.

Enig, prisen er billigere og de blir levert like kjapt som fra Lillevinkel.no

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:42   #23
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Enig, prisen er billigere og de blir levert like kjapt som fra Lillevinkel.no

Ja jeg har bestilt mange par, til oss selv, familie og venner, aldri tatt over ei uke

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 07:42   #24
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg har vært inne og sjekket hos taylorshoes og der ligger det en fin oversikt. Jeg ser at jentene kommer midt i mellom to størrelser og da blir det straks litt mer vanskelig....

Da hadde jeg helt klart valgt en størrelse opp. Min gutt bruker rundt 28 og nå er 8/9 litt knappe.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 07:45   #25
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs til barn

Jeg har vel til nå bestilt 7 par på taylorshoes.com og alle har kommet innen 1 uke. Første gang bestilte jeg 3 par sammen, da ble det tull og toll, så nå bestiller jeg 1 og 1 .

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:48   #26
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs til barn

Trodde det ikke var toll på sko jeg - at man måtte betale moms bare...og da lønner det seg jo å bestille flere i gangen...for portoen er jo ganske dyr...

Jeg har forøvrig bestilt både fra Rei.com og Taylorshoes og de er jevngode de altså!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:52   #27
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Trodde det ikke var toll på sko jeg - at man måtte betale moms bare...og da lønner det seg jo å bestille flere i gangen...for portoen er jo ganske dyr...

Jeg mente moms ja.. Og fortollingsgebyr.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:53   #28
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs til barn

Jeg har nettopp bestilt Crocs til storesøster. Handler hos taylorshoes jeg også, og er veldig fornøyd hittil. Det har kommet en ny modell nå, Crocling, som hun kan bruke ute til våren/ sommeren. Det er disse jeg har bestilt. Er de ikke fine?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 09:55   #29
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Da hadde jeg helt klart valgt en størrelse opp. Min gutt bruker rundt 28 og nå er 8/9 litt knappe.

Storesøster her bruker 28 i vinterstøvler, og her ble 10/11 alt for store. 8/9 derimot, er helt passe. Det gjelder Mary Jane-modellen, da.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:36   #30
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Storesøster her bruker 28 i vinterstøvler, og her ble 10/11 alt for store. 8/9 derimot, er helt passe. Det gjelder Mary Jane-modellen, da.

Her er det Disney Beach. Vet ikke om det er stor forskjell på de jeg?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:50   #31
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg har nettopp bestilt Crocs til storesøster. Handler hos taylorshoes jeg også, og er veldig fornøyd hittil. Det har kommet en ny modell nå, Crocling, som hun kan bruke ute til våren/ sommeren. Det er disse jeg har bestilt. Er de ikke fine?

Kjempefine! Jeg hadde tenkt å kjøpe sånne til lillesøster, men har funnet ut at jeg drøyer til hun er eldre og stødigere i gangen... men jeg håper fargeutvalget har blitt bedre til hun skal ha sånne.

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Storesøster her bruker 28 i vinterstøvler, og her ble 10/11 alt for store. 8/9 derimot, er helt passe. Det gjelder Mary Jane-modellen, da.

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Her er det Disney Beach. Vet ikke om det er stor forskjell på de jeg?

Jeg tipper forskjellen her ligger mellom Mary Jane og Beach. Storebror får Disney Beach når mannen kommer hjem fra USA på fredag, og jeg er spent på hvordan 10/11 er til han. Han prøvde 8/9 her om dagen i Cayman og de var litt knappe. Han bruker for øvrig også 28 i vintersko.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 10:52   #32
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.043
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg har nettopp bestilt Crocs til storesøster. Handler hos taylorshoes jeg også, og er veldig fornøyd hittil. Det har kommet en ny modell nå, Crocling, som hun kan bruke ute til våren/ sommeren. Det er disse jeg har bestilt. Er de ikke fine?

De tenkte jeg at jeg skulle bestille også. Kjempefine

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 15:39   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs til barn

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Er de ikke fine?

Kjøpt til Poden og Stesnuppa.

Poden får de som heter Khaki Camo, og Stesnuppa får de du har avbildet.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 16:18   #34
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Crocs til barn

Nå har jeg handlet fra en utenlandsk nettbutikk for første gang :skummelt: - storesøster ønsker seg lilla Crocs og det finner jeg ikke i noen butikker, så derfor har jeg debutert som netthandler

Forhåpentligvis dumper det ned i postkassa et par lilla Crocs Cayman om noen dager

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 14:52   #35
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.932
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Crocs til barn

Skal kjøpe Crocs til tulla, jeg også. Må bare vente til det blir litt varmere i været og at tulla vokser litt i føttene. Hun er midt i mellom to str. akkurat nå.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no