|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJa, det var vel ikke noen stor overraskelse at det blir ankesak. Jeg håper han får strengere straff!
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet håper jeg også, for etter å ha lest dommen blir jeg om mulig enda kvalmere av denne saken.
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeMen anker de hele saken, eller bare det punktet om seksuell omgang med en under 14 år?
|
|
#5 |
|
guru advisor
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
Dette er det jo en ganske stor sannsynlighet for, er det ikke? :håper: Synes jeg leste noe om at politiet jobbet på spreng med mobilen hennes også under saken. |
|
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet virker i hvert fall ikke å være usannsynlig.
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet Filifjonka sa.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeSamme her. Jeg har faktisk lest den to ganger. Eller, hele dommen er jo ikke tilgjengelig for offentligheten, men nesten halve er det. Jeg tviler på at den delen vi ikke får se er noe særlig penere. |
|
|
|
|
#9 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeDet er jo ikke bare det med sengen, men mobilen ble også plutselig ødelagt i tiden rundt da han ble anmeldt. |
|
|
|
|
#10 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeAt senga ble brent er nytt for meg. Og ekstremt spesielt altså. Minnet om anklagene? Hvis det ikke har skjedd noe der, så er det jo ikke noe "traume". Og faktisk å brenne, slette alle spor er jo særdeles mistenksomt. På grensen til bevis. Å fytti, dette er bare så beyond puteflaue bortforklaringer! Jeg lurer på om kona tror på det selv.
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Ikke sant? Når familiens hans har vitnet og hintet og hentydet om dysfunksjonalitet og andre overgripere og "ingen røyk uten ild" og hele lokalmiljøet tydeligvis har kjøpt historien om den utspekulerte jentungen som var ute etter å ta den snille og flinke ordføreren.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#12 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg er også skråsikker.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeBasert på den informasjonen jeg har er jeg også rimelig sikker. I mine øyne er jo mangelen på bevis på sengetøy osv vel så påfallende som funn der. |
|
|
|
|
#15 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Man trenger jo ikke fysiske bevis for å være så sikker som man må være for å dømme noen. Jeg bare vet ikke om jeg er så sikker i denne saken. At andre er så sikre tar jeg som et godt tegn, håper det da gjelder dommerne også.
![]() |
|
|