Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-13, 10:15   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake

Ja, det var vel ikke noen stor overraskelse at det blir ankesak. Jeg håper han får strengere straff!

Mex er ikke aktiv  
Gammel 31-01-13, 10:42   #2
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Det håper jeg også, for etter å ha lest dommen blir jeg om mulig enda kvalmere av denne saken.

Gammel 31-01-13, 12:47   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men anker de hele saken, eller bare det punktet om seksuell omgang med en under 14 år?

Gammel 31-01-13, 12:48   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han anker hele saken. Jeg håper de finner enda mer på de telefonene og pc-ene, så han kan få litt flere år i fengsel.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 31-01-13, 13:13   #5
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Han anker hele saken. Jeg håper de finner enda mer på de telefonene og pc-ene, så han kan få litt flere år i fengsel.

Dette er det jo en ganske stor sannsynlighet for, er det ikke? :håper: Synes jeg leste noe om at politiet jobbet på spreng med mobilen hennes også under saken.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 31-01-13, 13:23   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det virker i hvert fall ikke å være usannsynlig.

Han gikk jo inn i rettsaken i tro om at de ikke hadde noen bevis at det ble ord mot ord. Så kom skypesakene og så har de vel så vidt jeg vet kunnet gjenopprette flere og flere tekstmeldinger.

Kanskje de greier å gjenopprette noen bilder, de har funnet fragmenter av bilder.

Uansett - han vil få store problemer med å renvaske seg. Det er ikke sikkert at alle 'vennene' hans er like støttende lenger heller etter at de har fått vite om alt det de faktisk har bevis for.

Gammel 31-01-13, 13:03   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det Filifjonka sa. Jeg har lest hele dommen og er helt rystet av totalbildet av hva dommen beskriver og hvordan han har stått frem i denne saken.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 31-01-13, 13:06   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme her. Jeg har faktisk lest den to ganger. Eller, hele dommen er jo ikke tilgjengelig for offentligheten, men nesten halve er det. Jeg tviler på at den delen vi ikke får se er noe særlig penere.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 01-11-12, 15:55   #9
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Det er jo ikke bare det med sengen, men mobilen ble også plutselig ødelagt i tiden rundt da han ble anmeldt.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 01-11-12, 16:03   #10
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

At senga ble brent er nytt for meg. Og ekstremt spesielt altså. Minnet om anklagene? Hvis det ikke har skjedd noe der, så er det jo ikke noe "traume". Og faktisk å brenne, slette alle spor er jo særdeles mistenksomt. På grensen til bevis. Å fytti, dette er bare så beyond puteflaue bortforklaringer! Jeg lurer på om kona tror på det selv.

De burde heller brenne hytta.

Gammel 01-11-12, 22:50   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Ja hva har hun hatt å vinne på dette her? Ingen verdens ting. Har hun?
For et mareritt å måtte gjennomgå.

Ikke sant? Når familiens hans har vitnet og hintet og hentydet om dysfunksjonalitet og andre overgripere og "ingen røyk uten ild" og hele lokalmiljøet tydeligvis har kjøpt historien om den utspekulerte jentungen som var ute etter å ta den snille og flinke ordføreren.
Stakkars henne.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 02-11-12, 00:22   #12
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg er også skråsikker.

En fyr som har dialog med ei jente hvor de snakker om "barbert?" "er du blaut?" o.l., vil aldri i verden holde fingrene unna når han kan sjekke selv. Det tror jeg rett og slett ikke på!

Han har alt å tape selvsagt, og jeg tror han ljuger så det renner for å forsøke å redde mest mulig av sin ekle svinepels.

Najade er ikke aktiv  
Gammel 02-11-12, 00:48   #13
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Jeg er også skråsikker

bønna er ikke aktiv  
Gammel 02-11-12, 08:49   #14
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Basert på den informasjonen jeg har er jeg også rimelig sikker. I mine øyne er jo mangelen på bevis på sengetøy osv vel så påfallende som funn der.

Jeg kan selv kun bevise 1-2 samleier i mine 46 år, dette pga følger. Jeg har hverken dokumentert dem med ord eller bilder.

Det er ikke mange overgrepsdommer som har fysiske bevis. Birkedalsaken er jo en god paralell. Der er det heller ikke fysiske bevis.

Maz er ikke aktiv  
Gammel 02-11-12, 11:25   #15
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det er ikke mange overgrepsdommer som har fysiske bevis. Birkedalsaken er jo en god paralell. Der er det heller ikke fysiske bevis.

Man trenger jo ikke fysiske bevis for å være så sikker som man må være for å dømme noen. Jeg bare vet ikke om jeg er så sikker i denne saken. At andre er så sikre tar jeg som et godt tegn, håper det da gjelder dommerne også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.